Gå til innhold

Dumt spørsmål, men....

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Det er likningskontorene som betaler ut skattepengene? Så på oversikt over hvilke som kan bli tatt ut i streik at "mitt" kontor ikke står der, da får jeg pengene 18.juni da?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er kemneren/kommunekassa som står for utbetalingen.

Gjest Daisy
Skrevet

Det er kemneren/kommunekassa som står for utbetalingen.

Skattepengene står jo i fare for ikke å bli utbetalt pga streik. Hvem er det da?

Skrevet

Skattepengene står jo i fare for ikke å bli utbetalt pga streik. Hvem er det da?

Det er kemneren som utbetaler, men de kan ikke utbetale pengen emed mindre ligningskontoret har gitt "klarsignal" om at ligningen er foretatt.

Jeg har hørt av en ligningsansatt at Oslo ligningskontor har en ukes SENERE frist enn de andre for å gi klarsignal for dem som skal ha skatteoppgjøret nå i juni. Derfor er det kun Oslo-borgere som eventuelt vil bli rammet av dette.

Gjest Daisy
Skrevet

Det er kemneren som utbetaler, men de kan ikke utbetale pengen emed mindre ligningskontoret har gitt "klarsignal" om at ligningen er foretatt.

Jeg har hørt av en ligningsansatt at Oslo ligningskontor har en ukes SENERE frist enn de andre for å gi klarsignal for dem som skal ha skatteoppgjøret nå i juni. Derfor er det kun Oslo-borgere som eventuelt vil bli rammet av dette.

Puh! Bor i Oslo, men skatter til en annen kommune. Fikk litt panikk nå, trenger penger.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Puh! Bor i Oslo, men skatter til en annen kommune. Fikk litt panikk nå, trenger penger.

Hvor finner du den oversikten da?

Gulp... trenger de penga...

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Hvor finner du den oversikten da?

Gulp... trenger de penga...

Tror det var inne på Dagbladet, så klikket jeg meg videre derfra. Var en oversikt over hvem som streiker, og masse linker videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...