Gjest GA Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 -og at folk sier DE om alt mulig (eller t.o.m. DI), når det skal være DEM. Samme med Ham-Han/Henne-Hun. -sånn er det å vokse opp med en journaist-far og en norsklærer-mor... Jeg er nok miljøskadd. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 -og at folk sier DE om alt mulig (eller t.o.m. DI), når det skal være DEM. Samme med Ham-Han/Henne-Hun. -sånn er det å vokse opp med en journaist-far og en norsklærer-mor... Jeg er nok miljøskadd. Ham/han er (dessverre) blitt sidestilt. :-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jeg også. Men her tror jeg vi har å gjøre med en "smittsom" feil, dvs. man ser det såpass ofte at man tror det skal være slik. Ja, det tror jeg også. Og dermed er det grunn til å irritere seg. Det går utover meg også i det lange løp. *s* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 -og at folk sier DE om alt mulig (eller t.o.m. DI), når det skal være DEM. Samme med Ham-Han/Henne-Hun. -sånn er det å vokse opp med en journaist-far og en norsklærer-mor... Jeg er nok miljøskadd. Jeg har faktisk blitt litt dårlig på hun/henne etter at jeg bodde i Bergen. Er nok miljøskadet jeg også. 0 Siter
mAd Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 http://www.home.no/azn-mafia-babe/ Hehe, bryn deg på denne *frysninger* 0 Siter
Gjest Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 selv om det ikke irriterer meg noe spesielt, så er jeg helt enig at veldig mange har ALT for dårlig rettskriving men nå er det liksom blitt mye mer "godtatt" å skrive dialekt-ord og muntlige uttrykk 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 http://www.home.no/azn-mafia-babe/ Hehe, bryn deg på denne *frysninger* Fikk bare opp at siden var nede, men det var likevel nok av skrivefeil å irritere seg over. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 selv om det ikke irriterer meg noe spesielt, så er jeg helt enig at veldig mange har ALT for dårlig rettskriving men nå er det liksom blitt mye mer "godtatt" å skrive dialekt-ord og muntlige uttrykk Ja, det har blitt mer godtatt. Og det irriterer meg nesten mer. 0 Siter
mAd Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Fikk bare opp at siden var nede, men det var likevel nok av skrivefeil å irritere seg over. Ojj, skulle kanskje ha sjekka først, men ja.. ei HEL side med bare sms/gangstahh-språk. Jeg trodde det var kødd først, men isåfall var den VELDIG gjennomført. Ungdommen nå til dags *himler med øya* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Ojj, skulle kanskje ha sjekka først, men ja.. ei HEL side med bare sms/gangstahh-språk. Jeg trodde det var kødd først, men isåfall var den VELDIG gjennomført. Ungdommen nå til dags *himler med øya* Sånn er det vel hvis mafia-babe er en del av internettadressen din. 0 Siter
Gjest plutt Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 selv om det ikke irriterer meg noe spesielt, så er jeg helt enig at veldig mange har ALT for dårlig rettskriving men nå er det liksom blitt mye mer "godtatt" å skrive dialekt-ord og muntlige uttrykk En grunnleggende regel er at man starter en setning med stor bokstav. Før dere irriterer dere over andre, så bør dere rette opp egne feil/slurvefeil. 0 Siter
Gjest ova Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Folk leser lite og er rett og slett giddalause. "Det spiller vel ingen rolle så lenge folk forstår hva jeg mener." Tror du ,nanna,kan ha noe rett i dette. Jeg tror også at det er noe giddesløshet ute og går.Det må være det når det ikke engang kan være stor forbokstav etter punktum. Det er da ganske lettvint å rette slike feil på p-c i allefall " bare folk forstår " Ja, det er en dum bemerkning. De burde tenke litt på hvordan de fremstår overfor mottakeren på det viset. Ikke alle synes det at dette er grei skuring ! 0 Siter
Gjest Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 En grunnleggende regel er at man starter en setning med stor bokstav. Før dere irriterer dere over andre, så bør dere rette opp egne feil/slurvefeil. sa jeg at jeg irriterte meg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.