Gå til innhold

TARIFFLØNN -oversikt?

Anbefalte innlegg

Mumlegåseegg
Skrevet

Har ikke peiling på hva tarifflønn for butikkansatte er, og finner det ikke på nettet, heller...

Har ringt LO, men de nekter å si noe så lenge jeg ikke er medlem, men hvorfor skal jeg melde meg inn, når jeg ikke har jobb?

Poenget er at jeg ØNSKER meg en jobb, og da vil jeg vite hva jeg kan forvente i lønn...

Håper noen kan hjelpe meg!

Fortsetter under...

Bente831365380491
Skrevet

Alder har litt å si her. Jeg er medlem av handel og kontor, og har vel ca 105 kr timen nå vil jeg tro (har vært sykemeldt siden september, så har ikke fått med meg de siste lønnsøkningene enda). Du kan jo prøve å se på sidene til handel og kontor om du finner noe der. Eller søke på tariffavtaler eller noe....

Mumlegåseegg
Skrevet

Alder har litt å si her. Jeg er medlem av handel og kontor, og har vel ca 105 kr timen nå vil jeg tro (har vært sykemeldt siden september, så har ikke fått med meg de siste lønnsøkningene enda). Du kan jo prøve å se på sidene til handel og kontor om du finner noe der. Eller søke på tariffavtaler eller noe....

Takk for svar, men du skjønner at jeg HAR prøvd det!

Og jeg finner ikke informasjon noen steder! Jeg har 10 års ansennitet i bransjen, og er 31 år, men det hjelper ikke å vite det uten å se oversikten.

Det eneste jeg har funnet er oversikt over statens lønnstrinn. Men det hjelper ikke stort, da...

Og jeg har søkt i to dager på nettet, i alle mulige og umulige varianter, men ingenting, bare masse bla-bla-bla om lønnsoppgjør, streik og avtaler for navngitte bedrifter...

Bente831365380491
Skrevet

Takk for svar, men du skjønner at jeg HAR prøvd det!

Og jeg finner ikke informasjon noen steder! Jeg har 10 års ansennitet i bransjen, og er 31 år, men det hjelper ikke å vite det uten å se oversikten.

Det eneste jeg har funnet er oversikt over statens lønnstrinn. Men det hjelper ikke stort, da...

Og jeg har søkt i to dager på nettet, i alle mulige og umulige varianter, men ingenting, bare masse bla-bla-bla om lønnsoppgjør, streik og avtaler for navngitte bedrifter...

Hmmm....Har forsøkt å se litt jeg også, men ikke funnet noe. Du kan jo prøve å sende en mail til handel og kontor. De bruker ikke spørre etter noe medlemsnr eller noe....

Gjest vingla
Skrevet

Jeg mener å ha fått med meg at med 10 års annsenitet så skal du ha 123.50 i timen.

Skrevet

Handel og Kontor legger ikke ut sånne interne opplysninger på sine sider.

Kjenner du ikke noen butikkansatte som er organisert som du kan spørre?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...