Gå til innhold

Hvis jævelene med skattepenga mine streiker..

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Hva da??? jeg MÅ ha de pengene i juni pga. reise jeg har bestilt.. har de lov til å holde tilbake de pengene?? Er jo MINE penger, og de har jeg krav på i juni..

Har hørt at privatpersoner kan sende inkasso til offetlige etater hvis de skylder penger.. Hvis det er mulig skal jeg faen meg gjøre det! vet noen noe om dette?

Nå er ejg som tredjepart møkkelei å rammes av streiker, selv om jeg er enig i at det skal være mulig å streik, men det får da være grenser! Dette går jo mest utover privatpersoner.. Ikke får de noe igjen for streikinga heller. Da får de ramme arbeidsgiveren på annen måte.

Fortsetter under...

Gjest Daisy
Skrevet

Helt enig med deg! Jeg blir dritsur hvis jeg ikke får pengene mine!

Skal flytte, så det hadde vært greit å ikke vært blakk.

Gjest Pricilla
Skrevet

Helt enig med deg! Jeg blir dritsur hvis jeg ikke får pengene mine!

Skal flytte, så det hadde vært greit å ikke vært blakk.

mener jeg har sett på TV2 hjelper deg eller noe sånt, at vi like gjerne kan sende inkassokrav til dem, som de gjør til oss. Da gjør vi det hvis vi ikke får penga! Så blir det jævlig dyrt for dem.. : )

Gjest Daisy
Skrevet

mener jeg har sett på TV2 hjelper deg eller noe sånt, at vi like gjerne kan sende inkassokrav til dem, som de gjør til oss. Da gjør vi det hvis vi ikke får penga! Så blir det jævlig dyrt for dem.. : )

Ja, det hadde vært noe. Si i fra om du finner ut noe da, så skal jeg søren meg gjøre det samme.

fuji1365380447
Skrevet

Du har faktisk ikke KRAV på pengene din i juni. På blanketten du fikk for noen måneder siden (selvangivelsen), sto det:

NB: Husk at ikke alle får utbetalt skattepengene i juni. Utbetalingsperioden varer helt frem til oktober.

Frustrerende, men sant.

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg er så til de grader ute å kjøre om ikke de pengene kommer til tiden. Kan likevel ikke tenke meg at det blir streik nå uansett. Nå er folk såpass lei av streik at de hadde ikke fått annet enn bråk fra folk. Tror ikke mange ville respektert noen streikende nå, i alle fall ikke når det er snakk om noe som rammer så til de grader.

Annonse

Skrevet

Hjelper ikke å sende inkassoselskapene på dem om de ikke er på jobb fordi de streiker. Det er regler om NÅR en kan sende noe til inkasso også.

Får ikke tro det blir streik.

Gjest Pricilla
Skrevet

Du har faktisk ikke KRAV på pengene din i juni. På blanketten du fikk for noen måneder siden (selvangivelsen), sto det:

NB: Husk at ikke alle får utbetalt skattepengene i juni. Utbetalingsperioden varer helt frem til oktober.

Frustrerende, men sant.

Søren og... jeg MÅ ha de!!!

Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet da, og håpe at de ikke går ut i streik.

Skrevet

Søren og... jeg MÅ ha de!!!

Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet da, og håpe at de ikke går ut i streik.

Faren er vel over nå? Tror trygdekontorene er under den statlige paraplyen, er de ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...