Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Den brøler, biter og spiser andre dyr.

Lever bare i fangenskap i Norge.

;o)

Skrevet

Stolt, generøs, tillitsfull, energisk, dominerende, autoritær, varmhjertet..

Gjest Daisy
Skrevet

Stolt, generøs, tillitsfull, energisk, dominerende, autoritær, varmhjertet..

Jepp, stemmer alt sammen :P

Gjest Daisy
Skrevet

Den brøler, biter og spiser andre dyr.

Lever bare i fangenskap i Norge.

;o)

Jeg både brøler, biter og spiser andre dyr.

Men jeg lever i frihet :o)

Skrevet

Jeg både brøler, biter og spiser andre dyr.

Men jeg lever i frihet :o)

Hehe. Håper du slipper å jakte på og drepe maten din selv ...

Og det er godt at du får gå fritt.

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Hehe. Håper du slipper å jakte på og drepe maten din selv ...

Og det er godt at du får gå fritt.

I disse streiketider må jeg jakte litt, men jeg slipper enda å drepe. Godt streiken er over, ellers vet ingen hva jeg kunne ha funnet på.

Skrevet

Løven styres av solen. De er stolte som rakker'n og forfengelige. De elsker å være i sentrum - og krever det som regel også...

Det er de trekkene jeg forbinder mest med løven...

Gjest Daisy
Skrevet

Løven styres av solen. De er stolte som rakker'n og forfengelige. De elsker å være i sentrum - og krever det som regel også...

Det er de trekkene jeg forbinder mest med løven...

Veldig sjarmerende trekk, da.

Gjest Daisy
Skrevet

"Her er jeg, se på meg" ;-)

Oppmerksomhetssyk? Jeg?! Neida...

Skrevet

Veldig sjarmerende trekk, da.

Ja :)

Men, de får som regel oppmerksomhet også. Fordi de er sjarmerende i tillegg...

Gjest Daisy
Skrevet

Ja :)

Men, de får som regel oppmerksomhet også. Fordi de er sjarmerende i tillegg...

Ønsker meg enda litt mer oppmerksomhet, jeg :o)

Annonse

Skrevet

Ønsker meg enda litt mer oppmerksomhet, jeg :o)

*s* Kan jeg tenke meg. Hvis du har Solen i Løven og Ascendanten i f.eks. Krepsen blir det med oppmerksomhet litt spesielt. Du ønsker oppmerksomhet og vil være i sentrum, samtidig som du er sjenert.

Er du Løve med Asc i Løven så får du aldri nok av oppmerksomhet...

Jeg syns sånne ting er kjempespennende...

Gjest Daisy
Skrevet

*s* Kan jeg tenke meg. Hvis du har Solen i Løven og Ascendanten i f.eks. Krepsen blir det med oppmerksomhet litt spesielt. Du ønsker oppmerksomhet og vil være i sentrum, samtidig som du er sjenert.

Er du Løve med Asc i Løven så får du aldri nok av oppmerksomhet...

Jeg syns sånne ting er kjempespennende...

Jeg vet ikke hvor når ac... (hvordan var det nå det skrives?). Har det med hvilken dato og når på døgnet man er født? Kan du finne det ut hvis jeg forteller deg det? *s*

Skrevet

Jeg vet ikke hvor når ac... (hvordan var det nå det skrives?). Har det med hvilken dato og når på døgnet man er født? Kan du finne det ut hvis jeg forteller deg det? *s*

Jeg kan finne asc din hvis jeg får både tid (dato og kl) og sted du er født. Da kan jeg regne ut horoskopet ditt og finne asc...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg kan finne asc din hvis jeg får både tid (dato og kl) og sted du er født. Da kan jeg regne ut horoskopet ditt og finne asc...

Skal jeg tørre å legge ut det her, da...

Jo. 22.08.1982 klokken 04.32 i Tønsberg.

Sånn, hvis det er noen kjente her, vet de hvem jeg er :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

løve (løve) f1 el. m1 (gj ty., lty og lat. fra gr leon, jf norr leó(n) m og n, trol opph fra Lilleasia, bet. 3 etter eng., bet. 4 etter lat. Leo)

1 stort kattedyr med gulbrun pels, Panthera leo | hannl-, hunnl- | kjempe som en l- kjempe hardt og modig | fare opp som en l- og (dette) ned som en skinnfell være skrytende og selvsikker på forhånd og rådløs når det gjelder | i riksvåpenet: den norske l-

2 i sms: dyr som ligner en løve (1) sjøl-

3 mann som gjør seg gjeldende i selskapslivet dansel-, motel-, restaurantl-, selskapsl-

4 Løva el. L-n stjernebilde sør for Store bjørn; femte tegn i Dyrekretsen | være l- være født mellom 23. juli og 22. august

Gjest Daisy
Skrevet

løve (løve) f1 el. m1 (gj ty., lty og lat. fra gr leon, jf norr leó(n) m og n, trol opph fra Lilleasia, bet. 3 etter eng., bet. 4 etter lat. Leo)

1 stort kattedyr med gulbrun pels, Panthera leo | hannl-, hunnl- | kjempe som en l- kjempe hardt og modig | fare opp som en l- og (dette) ned som en skinnfell være skrytende og selvsikker på forhånd og rådløs når det gjelder | i riksvåpenet: den norske l-

2 i sms: dyr som ligner en løve (1) sjøl-

3 mann som gjør seg gjeldende i selskapslivet dansel-, motel-, restaurantl-, selskapsl-

4 Løva el. L-n stjernebilde sør for Store bjørn; femte tegn i Dyrekretsen | være l- være født mellom 23. juli og 22. august

Tenkte jeg det ikke, at du kom til å komme med noe sånt ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tenkte jeg det ikke, at du kom til å komme med noe sånt ;o)

Hvis du vil ha et bedre svar kan du se på meg.

Jeg er nemlig et prakteksemplar av en løve! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...