Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Hvis du vil ha et bedre svar kan du se på meg.

Jeg er nemlig et prakteksemplar av en løve! :)

Jeg også :o)

Da ville vi vel passet heller dårlig sammen. Ville ikke likt om du stjal oppmerksomheten fra meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg også :o)

Da ville vi vel passet heller dårlig sammen. Ville ikke likt om du stjal oppmerksomheten fra meg.

Stjeler vi oppmerksomhet? Det har jeg ikke lagt merke til.

Men det hadde jo vært langt verre om vi stjal energi!

Gjest Daisy
Skrevet

Stjeler vi oppmerksomhet? Det har jeg ikke lagt merke til.

Men det hadde jo vært langt verre om vi stjal energi!

Nei, men vi liker jo oppmerksomhet. Og være senter av oppmerksomhet. Og det blir jo litt vanskelig å være sammen. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, men vi liker jo oppmerksomhet. Og være senter av oppmerksomhet. Og det blir jo litt vanskelig å være sammen. :o)

Jeg har aldri vært sammen med noen løver, tror jeg. Eller... Jeg vett'a faen.

Jeg må innrømme at jeg ikke helt har kontroll på hvem som er hva! :)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg har aldri vært sammen med noen løver, tror jeg. Eller... Jeg vett'a faen.

Jeg må innrømme at jeg ikke helt har kontroll på hvem som er hva! :)

Men du vet når kjærestene dine har hatt bursdag?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men du vet når kjærestene dine har hatt bursdag?

Jeg husker jo ikke akkurat datoene her og nå, men jeg lurer på om en hadde i september. Det er jo ikke så langt unna meg. Kanskje hun var løve?

Men hun var ikke kjæresten min. Bare elskerinne-venninne, og vi hadde aldri noe trøbbel.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg husker jo ikke akkurat datoene her og nå, men jeg lurer på om en hadde i september. Det er jo ikke så langt unna meg. Kanskje hun var løve?

Men hun var ikke kjæresten min. Bare elskerinne-venninne, og vi hadde aldri noe trøbbel.

Nei, hun var jomfru. Løven er fra ca. 23 juli til 23. august om jeg ikke tar feil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, hun var jomfru. Løven er fra ca. 23 juli til 23. august om jeg ikke tar feil.

Neinei. Der tar du feil.

Ikke faen om den jenta var jomfru!

Gjest Daisy
Skrevet

Neinei. Der tar du feil.

Ikke faen om den jenta var jomfru!

:P

Jomfru Maria var neppe jomfru hun heller.

(Når vi først er inne på jomfruer)

ShitDiddelyDo
Skrevet

:P

Jomfru Maria var neppe jomfru hun heller.

(Når vi først er inne på jomfruer)

Men jomfru Maria var vel jomfru, og ikke født i jomfruens tegn?

Eller har jeg misforstått min bibellære?

Gjest Daisy
Skrevet

Men jomfru Maria var vel jomfru, og ikke født i jomfruens tegn?

Eller har jeg misforstått min bibellære?

Neida, det var litt på siden. Om hun er født i jomfruens tegn vet jeg ingenting om, men jeg vet at babyer ikke kommer med storken.

"Neida, pappa, jeg har ikke hatt sex utenom ekteskapet. Det må være sendt fra Gud"

At folk kan tro de utroligste ting bare de "kommer fra Gud" har vi jo sett i Knutby :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neida, det var litt på siden. Om hun er født i jomfruens tegn vet jeg ingenting om, men jeg vet at babyer ikke kommer med storken.

"Neida, pappa, jeg har ikke hatt sex utenom ekteskapet. Det må være sendt fra Gud"

At folk kan tro de utroligste ting bare de "kommer fra Gud" har vi jo sett i Knutby :o)

Hehe, der har du jo helt klart et poeng! :)

Men tror du på dette med stjernetegn? Altså at jeg f.eks. ville vært annerledes som person om jeg var født 1 måned før?

Gjest Daisy
Skrevet

Hehe, der har du jo helt klart et poeng! :)

Men tror du på dette med stjernetegn? Altså at jeg f.eks. ville vært annerledes som person om jeg var født 1 måned før?

Jeg vet ikke helt. Synes faktisk det er mye som stemmer. Kan hende det kunne vært mye som stemte uannsett, men jeg vil ikke utelukke noe.

Nå må jeg hoppe til køys. Skal opp om fem timer. Har det med å sitte utover natten når jeg skal tidlig opp :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke helt. Synes faktisk det er mye som stemmer. Kan hende det kunne vært mye som stemte uannsett, men jeg vil ikke utelukke noe.

Nå må jeg hoppe til køys. Skal opp om fem timer. Har det med å sitte utover natten når jeg skal tidlig opp :P

Det er helt sikkert mye som stemmer uansett hvilket horoskop du leser.

Prøv engang, og du vil se det.

Sov godt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...