Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten hilsen fra Bangkok!

I dag var motet i departementet og na er vi endelig en familie pa tre! (vet at noe gjenstar men i praksis er vi det)

Gullgutten har tatt overgangen veldig bra, godtar oss begge to.

Har hatt han i 5 dager na og alt gar bedre enn vi forventet, hadde skrekkhistorier fra Maas i minnet...

Han tar allerede etter oss i spraket.

Og er en ordentlig liten sjarmor som smiler og ler og slenger slengkyss til mamma.

Overgangen til foreldrerollen er stor i tillegg til at varmen tar pa, sa pa dagen sover vi alle tre en liten lur. Heldigvis sover gullet hele natta og vakner ikke for 7-8 tiden.

Hilsen en nybakt mamma

Skrevet

Hei Hugmee,

Tusen takk for mails! Hyggelig å høre fra deg her inne også.

GRATULERER med vel overstått møte i dag!!! Er det ikke deilig å ha kommet så langt? ;-)

Så flott at ting går så bra med dere :o) Nå er det bare to dager igjen i Bangkok før ferden går sørover og ferieuka venter, er det ikke? Blir nok deilig å komme ut av Bangkok og til luftige sørkysten når det er så varmt. Bangkok har definitivt sin sjarm, men man blir også fort sliten av (det fasinerende) kaotiske bybildet og varmen - særlig når man er nybakte foreldre...

Kos dere videre i herlige smilets land, og nyt hver time og dag!

Klem fra

Skrevet

Så hyggelig å høre at det går bra med dere !!

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Det å være på hentereise kan være ganske så utmattende, samtidig som det er veldig flott. Og så er det alltid deilig å komme hjem etterpå og sette i gang med hverdagen sammen som familie.

Det virker som om gutten deres har kommet godt i gang med tilknytningsprosessen, og det er jo et veldig godt tegn :-)

Ønsker dere masse lykke til med resten av oppholdet og reisen hjem :-)

Skrevet

Kos dere masse masse.

Gleder meg til og høre mer når dere kommer hjem.

Klemmer fra

Skrevet

Kjære Hugmee.

Tusen takk for koselige reisebrev fra deg og din lille familie. Det er så flott å høre at alt går så fint med dere! Ønsker dere et fortsatt herlig opphold i varmen.

Masse hilsener fra

Skrevet

Hei! Ja takk for kjempe fine mailer! Så deilig at det går så bra.

Håper ikke mine historier vra bare fylt med skrekk! Men at turen ble turbulent for alle innimellom og at alle barn tar denne overgangen forskjellig er jo riktig. Han var jo større enn prinsen din og da vi hentet og skjønte mer..Dessuten hadde vi og med to større søsken som trengte sitt.

Lykke til videre! Gleder meg til å høre mer senere.

Klemmer fra

Skrevet

Gratulerer!

-og tusen takk for mailer.

At lille gutt er et sjarmtroll av dimensjoner blir mer og mer klart!

God tur til Puhket ønsker dere alle tre en fantastisk ferieuke!

Hils Thailand fra oss (vi kommer snart får vi håpe)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...