Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Fant en bra side på nettet om stjernetegn der du også kan få stilt ditt personlige horoskop. Tenkte bare jeg skulle legge ut linken siden det var en del som var interessert her. http://www.astrology.com/ 0 Siter
Gjest lurer!! Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Men når du gir dem e-mail adr. får du ikke da en haug med mailer da??? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Men når du gir dem e-mail adr. får du ikke da en haug med mailer da??? Nja, vet ikke jeg. Tror jeg kunne krysse av på interesseområder etterpå, men da bare lukket jeg ned siden. Kan jo alltids blokkere avsender. 0 Siter
Gjest lurer!! Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Nja, vet ikke jeg. Tror jeg kunne krysse av på interesseområder etterpå, men da bare lukket jeg ned siden. Kan jo alltids blokkere avsender. Opppgir hotmailen jeg...Lurer jo litt på hva som blir skrevet og da!!! =) 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Ville bare tilføye at dette ikke er den beste siden på nettet! denne er forsåvidt utrolig dårlig... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Ville bare tilføye at dette ikke er den beste siden på nettet! denne er forsåvidt utrolig dårlig... Ok. Takk skal du ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.