Gå til innhold

FU: Hvor gamle er klærne du har på deg nå?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Bukse 5 år gammel(!), topp litt over ett år, sokker to år, undertøy to år. - Nei forresten - ammebh'n har jeg bare hatt noen mnd! ;o)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

6

• Soria

2

• Åsemor

2

• favn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bukse kjøpt i september/oktober 2002.

BH og truse fikk jeg for et års tid siden, men det er faktisk første gang jeg bruker trusa (om jeg da så ikke brukte den en, to ganger da den var helt ny). BH'en er også lite brukt.

Rosa topp. Tror den må være kjøpt våren 2001.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Gamle joggiser fra 96, tsjorten har jeg fått av søs. bhen er en gammel utvasket en, og trusen... jo det var det da... husker ikke når jeg kjøpte den!

Det nyeste plagget jeg eier er en bukse jeg kjøpte på Vera Moda for noen år siden tror det er tre, og den har jeg allerede sydd om flere ganger da den har raknet et par ganger fordi den er utslitt!!! :)

Skrevet

Skjørtet jeg har på har vært mitt bare i litt over en mnd, men arvet det av kusina mi, så vet ikke hvor gammelt det er. Singletten er fra i fjor sommer. Sokkene aner jeg ikke (alle mine ser like ut, bare noen er mer utvaska og/eller hullete). Trusa tror jeg er 3 år gammel, og bh nesten 1 år.

Skrevet

Olabuksa kjøpte jeg i fjor sommer... Genseren har vært stua bort 2 år, så den er vel tre år ca. Likte den ikke allikevel, men nå liker jeg den.. Eller den passer bedre, skjuler magen! ; ) Er i offwhite, så er helt nøytral..

Undertøyet er vel 1 år. Sokkene vet jeg ikke for stjal et par av sambis i dag, siden ejg ikke hadde sorte igjen. Skoa er 2 år gamle nå i sommer.

Er du gravid nå?

Tror jeg fikk med meg et sted at dere var verpesyke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...