Gå til innhold

Enn Løve og Jomfru da?

Anbefalte innlegg

Gjest frøken jomfru!
Skrevet

Siden vi først er inne på det her!

Jeg er jomfru, med ascendant i skorpion!

Typen er Løve, med en usikker ascendant, men tror det kan være vekt...han er også en god del eldre enn meg, hvis det har noe med saken og

gjøre!

Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er jomfru, med ascendant i skorpion! Typen er Løve, med en usikker ascendant, men tror det kan være vekt...

Du er en person som er opptatt av orden og kontroll - og du har ikke så lett for å vise følelser. Du kan ha en tendens til å være sjalu riktignok, men du har har masse følelser som ligger og ulmer.

Han har behov for romantikk,mens det ikke er så viktig for deg. Han trenger å vite at han er elsket, mens du har vanskelig for å vise det.

Romantikk og det å være i sentrum er viktig for en løve, men med vekten så vil han kunne balansere det ganske godt, slik at han også kan la andre være i sentrum uten å bli såret og brøle for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...