Gå til innhold

Det er jo akkurat slik det er:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sakset fra VG Debatt:

A guy in Paris saw a pit bull attacking a toddler. He killed the pit bull and saved the child's life.

Reporters swarmed the fellow.

"Tell us! What's your name? All Paris will love you! Tomorrow's headline will be: "Hero Saves Girl from Vicious Dog!"

The guy says,

"But I'm not from Paris."

Reporters: "That's OK. Then the whole of France will love you and tomorrow's headline will read: 'Hero Saves Girl from Vicious Dog!'"

The guy says,

"I'm not from France, either."

Reporters: "That's OK also. All Europe will love you. Tomorrow's headlines will shout: 'Hero Saves Girl from Vicious Dog!'"

The guy says,

"I'm not from Europe, either" ..

Reporters:

"So, where ARE you from?

The guy says,

"I'm from Israel".

Reporters:

"OK. Then tomorrow's headlines will proclaim to the world:

'Israeli Kills Little Girl's Dog"...

laguna1365380434
Skrevet

Tsss.. Paranoid og selvmedlidende liten sak..Blir lagunas dom på denne er jeg redd.;)

Skrevet

Tsss.. Paranoid og selvmedlidende liten sak..Blir lagunas dom på denne er jeg redd.;)

Merk vel at den er opprinnelig arabisk. Så mye for selvmedlidenheten.

Og din dom.

laguna1365380434
Skrevet

Merk vel at den er opprinnelig arabisk. Så mye for selvmedlidenheten.

Og din dom.

Den kunne hatt hvem som helst som hovedpersoner for min del..arabere, jøder, svensker, blondiner..

Historien fremstiller omhandlede gruppe som paranoid og ikke rent lite selvmedlidende, dramatiske og pompøse...Synes da altså jeg..

Skrevet

Den kunne hatt hvem som helst som hovedpersoner for min del..arabere, jøder, svensker, blondiner..

Historien fremstiller omhandlede gruppe som paranoid og ikke rent lite selvmedlidende, dramatiske og pompøse...Synes da altså jeg..

Humørløse gledesdreper.

=0Þ

_/ __ \\ \/ /\__ \ / \\____ \| | _/ __ \

\ ___/ > > |_\ ___/

\___ >__/\_ \(____ /__|_| / __/|____/\___ >

\/ \/ \/ \/|__| \/

Gjest Daisy
Skrevet

*S* Ja, vi tror det vi hører.

Derfor jeg tenkte jeg skulle bli journalist, vet du. All verdens makt til meg!

laguna1365380434
Skrevet

Humørløse gledesdreper.

=0Þ

_/ __ \\ \/ /\__ \ / \\____ \| | _/ __ \

\ ___/ > > |_\ ___/

\___ >__/\_ \(____ /__|_| / __/|____/\___ >

\/ \/ \/ \/|__| \/

*lol* Jepp, det er meg! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...