Gjest usynlig mor Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Er det mulig å manipulere en tiåring mot mor i en skilsmisse til han tror selv at de de "voksne" sier han skal si å gjøre er sannt? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Selvfølgelig er det mulig. Barn er veldig lett påvirkelige. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Selvsagt er det fullt mulig. Det er ikke noe problem å få voksne til å tro litt av hvert heller. Bare å se på saken i Knutby. 0 Siter
Gjest usynlig mor Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Daisy skrev (På 26.5.2004 den 21.19): Selvfølgelig er det mulig. Barn er veldig lett påvirkelige. Mens barnevernet sitter å sluker kun det ungen sier,,,,for det er deres jobb. Og mor sitter igjen med et "stempel" hun ikke kjenner seg igjen i, og pappaen er storfornøyd..Urettferdig system. Har bedt om psykologhjelp, men stakkars ungen må vente 4 mnd på den, og i mellomtiden kan det vere mange som ikke takler dette 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 usynlig mor skrev (På 26.5.2004 den 21.28): Mens barnevernet sitter å sluker kun det ungen sier,,,,for det er deres jobb. Og mor sitter igjen med et "stempel" hun ikke kjenner seg igjen i, og pappaen er storfornøyd..Urettferdig system. Har bedt om psykologhjelp, men stakkars ungen må vente 4 mnd på den, og i mellomtiden kan det vere mange som ikke takler dette Det er synd. Synes det er forferdelig at slike ting skjer. Snakk med barnevernet om hvordan du føler din side av saken er. 0 Siter
Gjest usynlig mor Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 mrxx skrev (På 26.5.2004 den 21.22): Selvsagt er det fullt mulig. Det er ikke noe problem å få voksne til å tro litt av hvert heller. Bare å se på saken i Knutby. mrxx jeg tror du vet mye om dette her..men takk likevel 0 Siter
Gjest usynlig mor Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Daisy skrev (På 26.5.2004 den 21.29): Det er synd. Synes det er forferdelig at slike ting skjer. Snakk med barnevernet om hvordan du føler din side av saken er. Jett om det er lagt frem i øst og vest da? Jeg har nå måttet koblet inn skilsmisseadv. i saken, skal på nytt møte i morgen,,,,ungen vil ikke se meg for de "store" har bedt gutten si at han er redd meg, han griner når han forklarer seg, og jeg spør hvorfor? Jo fordi han innerst inne vet at han ikke er det... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 usynlig mor skrev (På 26.5.2004 den 21.48): Jett om det er lagt frem i øst og vest da? Jeg har nå måttet koblet inn skilsmisseadv. i saken, skal på nytt møte i morgen,,,,ungen vil ikke se meg for de "store" har bedt gutten si at han er redd meg, han griner når han forklarer seg, og jeg spør hvorfor? Jo fordi han innerst inne vet at han ikke er det... Jeg vet sannelig ikke hva du kan gjøre. Det må jo være utrolig frustrerende. Klem 0 Siter
Gjest usynlig mor Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Daisy skrev (På 26.5.2004 den 21.51): Jeg vet sannelig ikke hva du kan gjøre. Det må jo være utrolig frustrerende. Klem Takk trengte den klemmen ialfal. ja vet ikke hva som holder meg oppe, men det er en grusom opplevelse, vel ord blir fattig i en sånn sak 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 usynlig mor skrev (På 26.5.2004 den 21.54): Takk trengte den klemmen ialfal. ja vet ikke hva som holder meg oppe, men det er en grusom opplevelse, vel ord blir fattig i en sånn sak Det eneste tipset jeg kan gi, er at det ofte hjelper å snakke med noen om det. Gir kanskje ikke annerledes resultater, men hjelper hvertfall litt på fortvilelsen og selvfølelsen. 0 Siter
Gjest usynlig mor Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Daisy skrev (På 26.5.2004 den 21.55): Det eneste tipset jeg kan gi, er at det ofte hjelper å snakke med noen om det. Gir kanskje ikke annerledes resultater, men hjelper hvertfall litt på fortvilelsen og selvfølelsen. Du har sikkert rett, men å snakke med veggen eller hunden er bedre, de lytter og holder kjeft 0 Siter
Gjest brusk Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 mrxx skrev (På 26.5.2004 den 21.22): Selvsagt er det fullt mulig. Det er ikke noe problem å få voksne til å tro litt av hvert heller. Bare å se på saken i Knutby. Ja, morderen er jo bare såååååååå uskyldig hun !!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.