Gå til innhold

Manipulering

Anbefalte innlegg

Gjest usynlig mor
Skrevet

Er det mulig å manipulere en tiåring mot mor i en skilsmisse til han tror selv at de de "voksne" sier han skal si å gjøre er sannt?

Gjest Daisy
Skrevet

Selvfølgelig er det mulig. Barn er veldig lett påvirkelige.

Skrevet

Selvsagt er det fullt mulig. Det er ikke noe problem å få voksne til å tro litt av hvert heller. Bare å se på saken i Knutby.

Gjest usynlig mor
Skrevet
  Daisy skrev (På 26.5.2004 den 21.19):

Selvfølgelig er det mulig. Barn er veldig lett påvirkelige.

Mens barnevernet sitter å sluker kun det ungen sier,,,,for det er deres jobb. Og mor sitter igjen med et "stempel" hun ikke kjenner seg igjen i, og pappaen er storfornøyd..Urettferdig system. Har bedt om psykologhjelp, men stakkars ungen må vente 4 mnd på den, og i mellomtiden kan det vere mange som ikke takler dette

Gjest Daisy
Skrevet
  usynlig mor skrev (På 26.5.2004 den 21.28):

Mens barnevernet sitter å sluker kun det ungen sier,,,,for det er deres jobb. Og mor sitter igjen med et "stempel" hun ikke kjenner seg igjen i, og pappaen er storfornøyd..Urettferdig system. Har bedt om psykologhjelp, men stakkars ungen må vente 4 mnd på den, og i mellomtiden kan det vere mange som ikke takler dette

Det er synd. Synes det er forferdelig at slike ting skjer. Snakk med barnevernet om hvordan du føler din side av saken er.

Gjest usynlig mor
Skrevet
  mrxx skrev (På 26.5.2004 den 21.22):

Selvsagt er det fullt mulig. Det er ikke noe problem å få voksne til å tro litt av hvert heller. Bare å se på saken i Knutby.

mrxx jeg tror du vet mye om dette her..men takk likevel

Gjest usynlig mor
Skrevet
  Daisy skrev (På 26.5.2004 den 21.29):

Det er synd. Synes det er forferdelig at slike ting skjer. Snakk med barnevernet om hvordan du føler din side av saken er.

Jett om det er lagt frem i øst og vest da? Jeg har nå måttet koblet inn skilsmisseadv. i saken, skal på nytt møte i morgen,,,,ungen vil ikke se meg for de "store" har bedt gutten si at han er redd meg, han griner når han forklarer seg, og jeg spør hvorfor? Jo fordi han innerst inne vet at han ikke er det...

Gjest Daisy
Skrevet
  usynlig mor skrev (På 26.5.2004 den 21.48):

Jett om det er lagt frem i øst og vest da? Jeg har nå måttet koblet inn skilsmisseadv. i saken, skal på nytt møte i morgen,,,,ungen vil ikke se meg for de "store" har bedt gutten si at han er redd meg, han griner når han forklarer seg, og jeg spør hvorfor? Jo fordi han innerst inne vet at han ikke er det...

Jeg vet sannelig ikke hva du kan gjøre. Det må jo være utrolig frustrerende.

Klem

Gjest usynlig mor
Skrevet
  Daisy skrev (På 26.5.2004 den 21.51):

Jeg vet sannelig ikke hva du kan gjøre. Det må jo være utrolig frustrerende.

Klem

Takk trengte den klemmen ialfal. ja vet ikke hva som holder meg oppe, men det er en grusom opplevelse, vel ord blir fattig i en sånn sak

Gjest Daisy
Skrevet
  usynlig mor skrev (På 26.5.2004 den 21.54):

Takk trengte den klemmen ialfal. ja vet ikke hva som holder meg oppe, men det er en grusom opplevelse, vel ord blir fattig i en sånn sak

Det eneste tipset jeg kan gi, er at det ofte hjelper å snakke med noen om det. Gir kanskje ikke annerledes resultater, men hjelper hvertfall litt på fortvilelsen og selvfølelsen.

Gjest usynlig mor
Skrevet
  Daisy skrev (På 26.5.2004 den 21.55):

Det eneste tipset jeg kan gi, er at det ofte hjelper å snakke med noen om det. Gir kanskje ikke annerledes resultater, men hjelper hvertfall litt på fortvilelsen og selvfølelsen.

Du har sikkert rett, men å snakke med veggen eller hunden er bedre, de lytter og holder kjeft

Gjest brusk
Skrevet
  mrxx skrev (På 26.5.2004 den 21.22):

Ja, morderen er jo bare såååååååå uskyldig hun !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...