Gå til innhold

Horoskop-programmet

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Lastet ned det horoskop-programmet det var snakk om tidligere. Der kan man velge i f.eks følelser om undertittelen skal være måne i vekt, 3.hus, sekstil venus osv. Hvordan vet jeg hva jeg har?

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Gi meg en link da:) det er litt vanskeligt å komme med råd når man ikke vet åssen det kan settes inn... har da litt å si.

Hadde et sånt program engang, men det var lite korrekt.. skal man regne ut horoskop er det mye bedre å regne det for hånd (ikke mange gjør det nå om dagen)

Gjest Daisy
Skrevet
  Menst jeg venter på sommeren skrev (På 27.5.2004 den 6.47):

Gi meg en link da:) det er litt vanskeligt å komme med råd når man ikke vet åssen det kan settes inn... har da litt å si.

Hadde et sånt program engang, men det var lite korrekt.. skal man regne ut horoskop er det mye bedre å regne det for hånd (ikke mange gjør det nå om dagen)

Oj, husker ikke. Det var snakk om den i en tråd lenger nede. En side hvor man kunne klikke videre til den danske der man kunne laste ned dette programmet.

Hvordan regner man det ut for hånd da?

Skrevet
  Daisy skrev (På 27.5.2004 den 7.05):

Oj, husker ikke. Det var snakk om den i en tråd lenger nede. En side hvor man kunne klikke videre til den danske der man kunne laste ned dette programmet.

Hvordan regner man det ut for hånd da?

Da tror jeg ganske sikkert at det er Cancaries du har vært inne på...

Grunnen til at jeg ikke stoler på desse programmene er fordi det kommer opp svar som man ikke tolker selv... og de kommer ganske fort opp, og åssen er da tolkinga gjort? Utifra en database? eller hvordan? jeg testet et slikt program engang... det på Cancaries og brukte forskjellige datoer og fødselsår på forskjellige personer, og mange av de forskjellige personene hadde mange av de samme svarene og da blir det som om man leser de som står i ukeblad.

Å tegne sitt eget horoskop er ikke nødvendigvis vanskeligt men det kreves endel tolmod og tid å lære OG masse bøker, tabeller osv om hvordan planetene står, fødselstabeller osv.. dette kan virke noe KAOTISK i starten, men det går seg til;)

OG man trenger ikke være SÅ flink i matte om man kan å bruke en kalkis...

Det finnest mange bøker om temaet og det er ganske intressan lesing og læring:)

Og da får man vite ALT man trenger for å stille horoskop, alt i fra dekanater til hoper osv osv:) alle de utrykkene (fagspråket) som man ellers bare sitter å klør seg i hodet av:)

Skal komme tilbake med noen linker jeg...må bare finne de først;)

Gjest Daisy
Skrevet
  Menst jeg venter på sommeren skrev (På 27.5.2004 den 7.59):

Da tror jeg ganske sikkert at det er Cancaries du har vært inne på...

Grunnen til at jeg ikke stoler på desse programmene er fordi det kommer opp svar som man ikke tolker selv... og de kommer ganske fort opp, og åssen er da tolkinga gjort? Utifra en database? eller hvordan? jeg testet et slikt program engang... det på Cancaries og brukte forskjellige datoer og fødselsår på forskjellige personer, og mange av de forskjellige personene hadde mange av de samme svarene og da blir det som om man leser de som står i ukeblad.

Å tegne sitt eget horoskop er ikke nødvendigvis vanskeligt men det kreves endel tolmod og tid å lære OG masse bøker, tabeller osv om hvordan planetene står, fødselstabeller osv.. dette kan virke noe KAOTISK i starten, men det går seg til;)

OG man trenger ikke være SÅ flink i matte om man kan å bruke en kalkis...

Det finnest mange bøker om temaet og det er ganske intressan lesing og læring:)

Og da får man vite ALT man trenger for å stille horoskop, alt i fra dekanater til hoper osv osv:) alle de utrykkene (fagspråket) som man ellers bare sitter å klør seg i hodet av:)

Skal komme tilbake med noen linker jeg...må bare finne de først;)

Takk skal du ha. Er ganske spennende, men jeg er også veldig utålmodig :o)

Skrevet
  Menst jeg venter på sommeren skrev (På 27.5.2004 den 6.47):

"skal man regne ut horoskop er det mye bedre å regne det for hånd (ikke mange gjør det nå om dagen) "

Og da blir det korrekt, mener du ?

Skrevet
  red skrev (På 27.5.2004 den 9.35):

"skal man regne ut horoskop er det mye bedre å regne det for hånd (ikke mange gjør det nå om dagen) "

Og da blir det korrekt, mener du ?

Om du kan det så!

Du kan selvfølgelig bruke det datamskinen regner ut, også sette seg ned med bøkene og lese om det selv...

Men for en uøvet person er dette ganske vanskelig.

Men jeg er ikke her for å overbevise skeptikerene:)

De kan leve i den troen de gjør.

Skrevet
  Daisy skrev (På 27.5.2004 den 8.19):

Takk skal du ha. Er ganske spennende, men jeg er også veldig utålmodig :o)

Jeg er alltid veldig skeptisk til å gi slike personlige opplysninger på nettet. Jeg sjekket ut siden din, men trakk meg da de ønsket hele livshistorien min i detaljer.

Har du funnet noe interessant?

Gjest Daisy
Skrevet
  cecily skrev (På 27.5.2004 den 10.08):

Jeg er alltid veldig skeptisk til å gi slike personlige opplysninger på nettet. Jeg sjekket ut siden din, men trakk meg da de ønsket hele livshistorien min i detaljer.

Har du funnet noe interessant?

Nei, har ikke sett så mye på det. Er på jobben akkurat nå

Skrevet

Jeg vet ikke om det var på world of wisdom du var, men om det var det så har jeg programmet selv.

Hvis du vil kan du sende meg en mail med dine data så kan jeg sende deg en mail med hvor du har de forskjellige planetene og husene og så kan du lese om hver enkelt i programmet ditt - eller et annet sted...

du kan sende mail til sjakktrekk@hotmail.com hvis du vil :)

Gjest Daisy
Skrevet
  sjakktrekk skrev (På 27.5.2004 den 11.25):

Jeg vet ikke om det var på world of wisdom du var, men om det var det så har jeg programmet selv.

Hvis du vil kan du sende meg en mail med dine data så kan jeg sende deg en mail med hvor du har de forskjellige planetene og husene og så kan du lese om hver enkelt i programmet ditt - eller et annet sted...

du kan sende mail til sjakktrekk@hotmail.com hvis du vil :)

Ja, det hadde vært kjempefint, men jeg får ikke gjort det før tidligst onsdag...

Skrevet
  Daisy skrev (På 27.5.2004 den 12.07):

Ja, det hadde vært kjempefint, men jeg får ikke gjort det før tidligst onsdag...

Jeg så du hadde skrevet fødselsdata i en tidl tråd her, så jeg har satt opp horoskop for deg, men du vil vel kanskje at jeg skal sende det til deg på mail framfor å skrive det til deg her på DOL?

Gjest Daisy
Skrevet
  sjakktrekk skrev (På 27.5.2004 den 12.14):

Jeg så du hadde skrevet fødselsdata i en tidl tråd her, så jeg har satt opp horoskop for deg, men du vil vel kanskje at jeg skal sende det til deg på mail framfor å skrive det til deg her på DOL?

Ja, det ville vært fint. Akkurat nå er jeg på jobb, så jeg får ikke sjekket mailen. De har satt sperre på sånne sider :o(

Har en hotmail med hele navnet på, men den har jeg ikke så lyst til å legge ut her, he he

Har opprettet en spray-konto med nick Daisy, så jeg lurer på om jeg ikke har Daisy@spray.no ? Prøv den, så skal jeg sjekke mailen i kveld.

Er ikke hjemme før onsdag igjen, så jeg får ikke sendt deg dataene fra programmet før onsdag.

Tusen takk! Du er supersnill!

Skrevet
  Daisy skrev (På 27.5.2004 den 12.34):

Ja, det ville vært fint. Akkurat nå er jeg på jobb, så jeg får ikke sjekket mailen. De har satt sperre på sånne sider :o(

Har en hotmail med hele navnet på, men den har jeg ikke så lyst til å legge ut her, he he

Har opprettet en spray-konto med nick Daisy, så jeg lurer på om jeg ikke har Daisy@spray.no ? Prøv den, så skal jeg sjekke mailen i kveld.

Er ikke hjemme før onsdag igjen, så jeg får ikke sendt deg dataene fra programmet før onsdag.

Tusen takk! Du er supersnill!

Denne mailadressen virker ikke... Fikk to ganger en sånn failure melding...

Gjest Daisy
Skrevet
  sjakktrekk skrev (På 27.5.2004 den 13.26):

okei, da har jeg den vel ikke da. Kan lage meg en daisyhotmail eller noe sånt. Legger bedskjed til deg på "meldinger" på onsdag/torsdag, okei?

Skrevet
  Daisy skrev (På 27.5.2004 den 13.44):

okei, da har jeg den vel ikke da. Kan lage meg en daisyhotmail eller noe sånt. Legger bedskjed til deg på "meldinger" på onsdag/torsdag, okei?

Klart det er okay ;-)

Gjest Daisy
Skrevet
  sjakktrekk skrev (På 27.5.2004 den 13.26):

Nå har jeg opprettet en mail:

doldaisy82@hotmail.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...