Gå til innhold

Slapp hud

Gjest slapp hud på magen etter svangerskap

Anbefalte innlegg

Gjest slapp hud på magen etter svangerskap
Skrevet

Er det noen kremer eller lignende som virker mot slapp hud, eller er det bare juks og fanteri?

Gjest tomineline
Skrevet

Tror det bare hjelper å kvitte seg med fette....

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Må vel gjørest på "gamlemåten"

SITUPS, både i over og undermagen!

Gjest Daisy
Skrevet

Det er ikke så mye en slik krem kan stramme. Du må nok trene som de andre sier...

Gjest slapp hud
Skrevet
  Daisy skrev (På 27.5.2004 den 8.33):

Det er ikke så mye en slik krem kan stramme. Du må nok trene som de andre sier...

Jeg er svært veltrent. Jeg har heller ikke noe overflødig fett på kroppen.

Problemet er at huden på magen er som en pose utenpå. Slik har den blitt etter svangerskap. Huden er full av strekkmerker og rett og slett altfor stor.

Gjest slapp hud
Skrevet
  tomineline skrev (På 27.5.2004 den 7.14):

Tror det bare hjelper å kvitte seg med fette....

Jeg har ikke noe overflødig fett på kroppen. Jeg har trent fem dager i uka de siste tre årene og er veldig veltrent. Men huden på magen er for stor, den er slapp og full av strekkmerker etter svangerskap. Trening hjelper ikke mot for mye hud!

Gjest iknow
Skrevet
  slapp hud skrev (På 27.5.2004 den 18.02):

Jeg har ikke noe overflødig fett på kroppen. Jeg har trent fem dager i uka de siste tre årene og er veldig veltrent. Men huden på magen er for stor, den er slapp og full av strekkmerker etter svangerskap. Trening hjelper ikke mot for mye hud!

Hvis den er slik jeg kan tenke meg, dvs. "ødelagt", så må det nok kniv til.

Gjest slapp hud
Skrevet
  iknow skrev (På 27.5.2004 den 18.33):

Hvis den er slik jeg kan tenke meg, dvs. "ødelagt", så må det nok kniv til.

Ja, den er ødelagt. Men hadde håpet det fantes kremer som fikk huden til å trekke seg litt sammen. Jeg er ikke ute etter det perfekte, men skulle ønske det så litt penere ut.

Men vurderer kniv, ja. Har bare veldig lite lyst på et svært arr fra hofte til hofte..

Gjest iknow
Skrevet
  slapp hud skrev (På 27.5.2004 den 22.26):

Ja, den er ødelagt. Men hadde håpet det fantes kremer som fikk huden til å trekke seg litt sammen. Jeg er ikke ute etter det perfekte, men skulle ønske det så litt penere ut.

Men vurderer kniv, ja. Har bare veldig lite lyst på et svært arr fra hofte til hofte..

Jeg tror ikke en får særlig synlige arr. Har en venninne som seriøst vurderer å gjøre det. Faren hennes er lege, så hun har fått faglig info. Arrene vil ihvertfall være mye mindre synlige enn den stygge magen.

Men jeg hadde også vegret meg for kniven.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...