Gå til innhold

Spm til damer som elsker med menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klør det ikke voldsomt når en manns hårete lår ligger inntil deres?

Hvordan er det å kysse en hårete rygg? Hvilke ord vil du bruke for å beskrive det?

Hvordan er det å kysse noen som har (mye) skjegg?

Litt pinlig å stille disse spørsmålene, men pytt. Hvis jeg kommer på flere spørsmål underveis, så dukker det opp en tråd til.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

8

• cecily

6

• favn

2

• Kakel

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Big Mac
Skrevet

Nå er ikke jeg i målgruppa for spørsmålet ditt, men det slår meg at beste måten å finne svar på, er å prøve selv ;-)

Skrevet

Nå er ikke jeg i målgruppa for spørsmålet ditt, men det slår meg at beste måten å finne svar på, er å prøve selv ;-)

hehe... Hvis jeg ikke får noen svar her, så må jeg vel det :/

Skrevet

Det klør å ligge inntil en mann ja!!

Min har ikke så mye hår på ryggen og sånt at det gjør noe da, så det kan jeg ikke svare på. Men beina - de klør!

Skrevet

Nei, nå fikk jeg meg en god latter altså.

c",)

Hm....tenke, tenke.

Nei det klør ikke å ligge ved siden av en mann. Min har ikke hår på ryggen og bare littegranne på brystkassa, så det går helt fint. Han har slik smultringsskjegg og det kan stikke litt til tider, i hvertfall om han ikke har vært flink med stussingen. Og skjeggstubbene lager røde merker på huden min, det gjør de ja. Så konklusjonen er at det er skjegget som er verst, alt det andre er ikke noe problem.

Gjest Pricilla
Skrevet

- nei det klør ikke... kan ikke si jeg har tenkt særlig over det gitt! : ) Nå er ikke mannen min unormalt hårete heller da.. Litt hår på menn synes jeg er sexy.

Hvordan er det å kysse en hårete rygg? Hvilke ord vil du bruke for å beskrive det?

- Han har ikke hår på ryggen.. Pleier ikke å kysse han på ryggen mens vi hopper i høyet, men når jeg ligger bak han og vi skal sove. ; ) Men hårene på armene hans kan kile litt hvis de er inntil ryggen min.

Sambis har flippskjegg (heter det det?), så det merker ejg ikke noe til.. Er han ikke nybarbert kan jeg bli sår av å skrape inntil stubbene hans. Er mye deiligere å kysse jenter.. de kysser mykere og. ; )

Gjest Grumpy
Skrevet

hehe... Hvis jeg ikke får noen svar her, så må jeg vel det :/

Får jeg melde meg frivillig som prøvekanin? ;o) (Forutsatt at du er lita og søt, da...)

Skrevet

Får jeg melde meg frivillig som prøvekanin? ;o) (Forutsatt at du er lita og søt, da...)

Så høye damer er ikke å foretrekke?

Skrevet

- nei det klør ikke... kan ikke si jeg har tenkt særlig over det gitt! : ) Nå er ikke mannen min unormalt hårete heller da.. Litt hår på menn synes jeg er sexy.

- Han har ikke hår på ryggen.. Pleier ikke å kysse han på ryggen mens vi hopper i høyet, men når jeg ligger bak han og vi skal sove. ; ) Men hårene på armene hans kan kile litt hvis de er inntil ryggen min.

Sambis har flippskjegg (heter det det?), så det merker ejg ikke noe til.. Er han ikke nybarbert kan jeg bli sår av å skrape inntil stubbene hans. Er mye deiligere å kysse jenter.. de kysser mykere og. ; )

Det kan jeg tenke meg. Men jeg har aldri prøvd å kysse en jente.

Skrevet

Sorry mate ;)

Jeg har fått svar. Takk og pris! :)

Skrevet

Nei, aldri merket noe til det.

Aner ikke. Heldigvis har ikke gubben en hårete rygg. :-)

Gubben har maks "ukesskjegg", og da på ferie, når han ikke gidde å barbere seg hver dag. Synes han er sexy med det, så det gjør ikke meg noe. Det klør/stikker mest de første to-tre dagene, da det er stivest. Så blirdet på en måte mykere, og stikker ikke lenger.

Litt pinlig å stille disse spørsmålene, men pytt. Hvis jeg kommer på flere spørsmål underveis, så dukker det opp en tråd til.

Spør i vei!

Gjest Grumpy
Skrevet

Så høye damer er ikke å foretrekke?

Nope. Liker ikke å se opp til jenter :-D

Skrevet

Nei! :-) Det synes jeg er bare deilig og naturlig!

Har ingen erfaring her - heldigvis! Synes ikke hårete rygger er noe særlig.....

Har ikke prøvd med en som har MYE skjegg akkurat, men synes det kiler litt. Er en vanesak, og er man forelsket så synes man jo at dette er fint.

Min mann er som oftest glattbarbert, men selv når han er helt nybarbert føles det annerledes å klemme på ham enn på en dame. Og det synes jeg er veldig viktig! Husker en studiekompis av meg hadde så elendig skjeggvekst at det å klemme på ham føltes som å klemme på et damekinn, og det hadde vært skikkelig turn-off for meg!

Skrevet

Nope. Liker ikke å se opp til jenter :-D

Så du er en liten gump, med andre ord?

Kan jeg se ned på deg?

c",)

Gjest bærtha
Skrevet

Har du kysset så mange menn og damer at du vet at alle menn kysser hardere enn alle damer?

Min kjæreste klarer uansett å kysse mykt eller hardt avhengig av situasjon osv.. så kanskje din kjæreste bare er en dårlig kysser?

Gjest Grumpy
Skrevet

Så du er en liten gump, med andre ord?

Kan jeg se ned på deg?

c",)

Fysisk sett har du kanskje ikke noe valg...men ellers helst ikke hehe

Skrevet

Har du kysset så mange menn og damer at du vet at alle menn kysser hardere enn alle damer?

Min kjæreste klarer uansett å kysse mykt eller hardt avhengig av situasjon osv.. så kanskje din kjæreste bare er en dårlig kysser?

Oioioioioioioioi!

Skrevet

Fysisk sett har du kanskje ikke noe valg...men ellers helst ikke hehe

Det er greit.

c",)

Skrevet

Hvis du bryr deg om fyren, så er igrunn det meste deilig.

mil1365380270
Skrevet

"Klør det ikke voldsomt når en manns hårete lår ligger inntil deres?"

Klør og stikker litt, særlig om man er svett. Kan til og med føles som man blir litt sår.

"Hvordan er det å kysse en hårete rygg? Hvilke ord vil du bruke for å beskrive det?"

Har aldri gjort det.

"Hvordan er det å kysse noen som har (mye) skjegg?"

Hvis det ikke er for kort (stikker), er det ganske deilig. Tenk deg mange furunåler som ligger inntil hverandre, men mykere, og du stikker deg ikke. Til kyssing på halsen og i nakken, er det virkelig et fortrinn menn har ! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...