Gå til innhold

Spm til damer som elsker med menn

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Har du kysset så mange menn og damer at du vet at alle menn kysser hardere enn alle damer?

Min kjæreste klarer uansett å kysse mykt eller hardt avhengig av situasjon osv.. så kanskje din kjæreste bare er en dårlig kysser?

Nei det er han ikke! ; ) Selvfølgelig kan han kysse mykt og, men det blir ikke det samme! Jeg har klina med en god del menn ja, og en noen kvinner...

Han vært borti menn (kanskje to?) som kysser like mykt som kvinner... Så sammenligner ikke en mann med en kvinne, med generelt.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

8

• cecily

6

• favn

2

• Kakel

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest bærtha
Skrevet

Nei det er han ikke! ; ) Selvfølgelig kan han kysse mykt og, men det blir ikke det samme! Jeg har klina med en god del menn ja, og en noen kvinner...

Han vært borti menn (kanskje to?) som kysser like mykt som kvinner... Så sammenligner ikke en mann med en kvinne, med generelt.

Kanskje de få kvinnene du har vært borti var av de som kysser mykt? Siden du ikke har prøvd alle?

Hater generaliseringer, de er så fullstednig på jordet!

serendipity
Skrevet

Kanskje de få kvinnene du har vært borti var av de som kysser mykt? Siden du ikke har prøvd alle?

Nå snakket vel Pricilla for seg selv, og det syntes jeg faktisk hun burde få lov til!

Gjest Pricilla
Skrevet

SElvfølgelig har jeg ikke kysset alle kvinnene i verden! Herregud da... Hissig i dag? ;O)

Kan ikek jeg få lov til å mene at kvinner kysser myekere enn menn?? Er forresten ikke den eneste som mener det..

Smil til verden og verden smiler til deg! ; )

Gjest surface
Skrevet

Si meg, har du aldri vært borti et mannfolk?

Skrevet

Hvis du med det mener intim kontakt, så har jeg ikke det, nei. Det er derfor jeg stiller disse spørsmålene.

Gjest Sniff
Skrevet

Klør det ikke voldsomt når en manns hårete lår ligger inntil deres?

Nei,- det er ganske mykt, egentlig..

Hvordan er det å kysse en hårete rygg? Hvilke ord vil du bruke for å beskrive det?

Dette har jeg heldigvis ikke svar på! Jeg grøsser av hår på ryggen...

Hvordan er det å kysse noen som har (mye) skjegg?

Og dette vet jeg faktisk heller ikke så mye om.

Skrevet

Jeg har nå aldri i mine levedager kysset en hårete rygg.......æææææææææææææææ

Skrevet

nei - hun er jo "lefse" .)

Gjest surface
Skrevet

nei - hun er jo "lefse" .)

Javel, jeg trodde hun bare var ei lompe, jeg.

Gjest tjohooo
Skrevet

Aldri hatt slike hårete kjærester jeg....

Skrevet

Mannelår klør ikke.

Hvordan er det å kysse en hårete rygg? Hvilke ord vil du bruke for å beskrive det?

Aner ikke. Pass.

Å kysse gir megen nytelse.

Litt pinlig å stille disse spørsmålene, men pytt. Hvis jeg kommer på flere spørsmål underveis, så dukker det opp en tråd til.

Mitt spørsmål til deg:

Hvorfor spør du? Har du tenkt å skifte beite? ;-)

Skrevet

Mannelår klør ikke.

Aner ikke. Pass.

Å kysse gir megen nytelse.

Litt pinlig å stille disse spørsmålene, men pytt. Hvis jeg kommer på flere spørsmål underveis, så dukker det opp en tråd til.

Mitt spørsmål til deg:

Hvorfor spør du? Har du tenkt å skifte beite? ;-)

Takk for svar. Kan jeg be om en utdypelse på spørsmålet om kyssing med en som har skjeggvekst? :) Svaret ditt kan tilsi at du tenker på kyss generelt (?).

Jeg har ikke tenkt å skifte beite. Det er nettopp derfor jeg må spørre hvordan det er for dere. Ren nysgjerrighet altså.

Skrevet

Takk for svar. Kan jeg be om en utdypelse på spørsmålet om kyssing med en som har skjeggvekst? :) Svaret ditt kan tilsi at du tenker på kyss generelt (?).

Jeg har ikke tenkt å skifte beite. Det er nettopp derfor jeg må spørre hvordan det er for dere. Ren nysgjerrighet altså.

Direkte mye skjegg kan jeg ikke huske å ha vært borte i.

Men hvordan det _er_? What can I say, det er greit og fint å kysse en mann jeg tenner på. Jeg vet ikke om noe annet, og kan vel egentlig ikke forestille meg hvordan det er å kysse en person blottet for skjeggvekst.

Menn har nå en gang skjeggvekst og jeg kan altså ikke huske å ha reflektert over at det er noe spesielt.

Kjæresten er for øvrig topp hva angår kyss og klin, men tredagers-stubben er nå litt ekstra goodie :-)

Det var et kjedelig svar.

Gjest Naturbarn
Skrevet

1.SPØRSMÅL:nei,har ikke merket noe ubehag der,nei!

2.og 3.spørsmål: Mannen min har verken hår på ryggen eller noe særlig med skjegg! Jeg er heldig sånn!

Det er jo bare en måte å finne det ut på da...ha-ha!

Gjest Naturbarn
Skrevet

Det finnes da hårete kvinnfolk også!

He-he!

Hvordan synes du det er ,da?

Gjest en som har gjort begge deler
Skrevet

Som bifil har jeg vært sammen med både kvinner og menn. Og uten å gå i detalj, vil jeg bare si at begge deler er ekstremt deilig, på hver sine måte. Veldig mye er likt (det å være nær noen man er tiltrukket av /glad i, det å kose, stryke, kysse osv) mens noe er forskjellig.

Skrevet

"Mine" menn har ikke hatt apebein så nei, det har ikke klødd med mannebeina inntil mine hittils iallefall...

Tvert imot...gøtt er det :)

Har ikke hatt partnere med masse hår på ryggen heller jeg da...koser vel litt der...men konsentrerer meg som regel om fronten jeg da...

:)

Skrevet

Som bifil har jeg vært sammen med både kvinner og menn. Og uten å gå i detalj, vil jeg bare si at begge deler er ekstremt deilig, på hver sine måte. Veldig mye er likt (det å være nær noen man er tiltrukket av /glad i, det å kose, stryke, kysse osv) mens noe er forskjellig.

Takk for svar. Det jeg lurte på var mer spesifikt hvordan det er å ligge inntil/kysse så mye hår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...