Gjest Pricilla Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Har du kysset så mange menn og damer at du vet at alle menn kysser hardere enn alle damer? Min kjæreste klarer uansett å kysse mykt eller hardt avhengig av situasjon osv.. så kanskje din kjæreste bare er en dårlig kysser? Nei det er han ikke! ; ) Selvfølgelig kan han kysse mykt og, men det blir ikke det samme! Jeg har klina med en god del menn ja, og en noen kvinner... Han vært borti menn (kanskje to?) som kysser like mykt som kvinner... Så sammenligner ikke en mann med en kvinne, med generelt. 0 Siter
Gjest bærtha Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Nei det er han ikke! ; ) Selvfølgelig kan han kysse mykt og, men det blir ikke det samme! Jeg har klina med en god del menn ja, og en noen kvinner... Han vært borti menn (kanskje to?) som kysser like mykt som kvinner... Så sammenligner ikke en mann med en kvinne, med generelt. Kanskje de få kvinnene du har vært borti var av de som kysser mykt? Siden du ikke har prøvd alle? Hater generaliseringer, de er så fullstednig på jordet! 0 Siter
serendipity Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Kanskje de få kvinnene du har vært borti var av de som kysser mykt? Siden du ikke har prøvd alle? Hater generaliseringer, de er så fullstednig på jordet! Nå snakket vel Pricilla for seg selv, og det syntes jeg faktisk hun burde få lov til! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Kanskje de få kvinnene du har vært borti var av de som kysser mykt? Siden du ikke har prøvd alle? Hater generaliseringer, de er så fullstednig på jordet! SElvfølgelig har jeg ikke kysset alle kvinnene i verden! Herregud da... Hissig i dag? ;O) Kan ikek jeg få lov til å mene at kvinner kysser myekere enn menn?? Er forresten ikke den eneste som mener det.. Smil til verden og verden smiler til deg! ; ) 0 Siter
Gjest surface Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Si meg, har du aldri vært borti et mannfolk? 0 Siter
damedame Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Si meg, har du aldri vært borti et mannfolk? Hvis du med det mener intim kontakt, så har jeg ikke det, nei. Det er derfor jeg stiller disse spørsmålene. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Klør det ikke voldsomt når en manns hårete lår ligger inntil deres? Nei,- det er ganske mykt, egentlig.. Hvordan er det å kysse en hårete rygg? Hvilke ord vil du bruke for å beskrive det? Dette har jeg heldigvis ikke svar på! Jeg grøsser av hår på ryggen... Hvordan er det å kysse noen som har (mye) skjegg? Og dette vet jeg faktisk heller ikke så mye om. 0 Siter
Kakel Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Jeg har nå aldri i mine levedager kysset en hårete rygg.......æææææææææææææææ 0 Siter
Kakel Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Si meg, har du aldri vært borti et mannfolk? nei - hun er jo "lefse" .) 0 Siter
Gjest surface Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 nei - hun er jo "lefse" .) Javel, jeg trodde hun bare var ei lompe, jeg. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Aldri hatt slike hårete kjærester jeg.... 0 Siter
favn Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Klør det ikke voldsomt når en manns hårete lår ligger inntil deres? Mannelår klør ikke. Hvordan er det å kysse en hårete rygg? Hvilke ord vil du bruke for å beskrive det? Aner ikke. Pass. Hvordan er det å kysse noen som har (mye) skjegg? Å kysse gir megen nytelse. Litt pinlig å stille disse spørsmålene, men pytt. Hvis jeg kommer på flere spørsmål underveis, så dukker det opp en tråd til. Mitt spørsmål til deg: Hvorfor spør du? Har du tenkt å skifte beite? ;-) 0 Siter
damedame Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Klør det ikke voldsomt når en manns hårete lår ligger inntil deres? Mannelår klør ikke. Hvordan er det å kysse en hårete rygg? Hvilke ord vil du bruke for å beskrive det? Aner ikke. Pass. Hvordan er det å kysse noen som har (mye) skjegg? Å kysse gir megen nytelse. Litt pinlig å stille disse spørsmålene, men pytt. Hvis jeg kommer på flere spørsmål underveis, så dukker det opp en tråd til. Mitt spørsmål til deg: Hvorfor spør du? Har du tenkt å skifte beite? ;-) Takk for svar. Kan jeg be om en utdypelse på spørsmålet om kyssing med en som har skjeggvekst? Svaret ditt kan tilsi at du tenker på kyss generelt (?). Jeg har ikke tenkt å skifte beite. Det er nettopp derfor jeg må spørre hvordan det er for dere. Ren nysgjerrighet altså. 0 Siter
favn Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Takk for svar. Kan jeg be om en utdypelse på spørsmålet om kyssing med en som har skjeggvekst? Svaret ditt kan tilsi at du tenker på kyss generelt (?). Jeg har ikke tenkt å skifte beite. Det er nettopp derfor jeg må spørre hvordan det er for dere. Ren nysgjerrighet altså. Direkte mye skjegg kan jeg ikke huske å ha vært borte i. Men hvordan det _er_? What can I say, det er greit og fint å kysse en mann jeg tenner på. Jeg vet ikke om noe annet, og kan vel egentlig ikke forestille meg hvordan det er å kysse en person blottet for skjeggvekst. Menn har nå en gang skjeggvekst og jeg kan altså ikke huske å ha reflektert over at det er noe spesielt. Kjæresten er for øvrig topp hva angår kyss og klin, men tredagers-stubben er nå litt ekstra goodie :-) Det var et kjedelig svar. 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 1.SPØRSMÅL:nei,har ikke merket noe ubehag der,nei! 2.og 3.spørsmål: Mannen min har verken hår på ryggen eller noe særlig med skjegg! Jeg er heldig sånn! Det er jo bare en måte å finne det ut på da...ha-ha! 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Det finnes da hårete kvinnfolk også! He-he! Hvordan synes du det er ,da? 0 Siter
Gjest en som har gjort begge deler Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Som bifil har jeg vært sammen med både kvinner og menn. Og uten å gå i detalj, vil jeg bare si at begge deler er ekstremt deilig, på hver sine måte. Veldig mye er likt (det å være nær noen man er tiltrukket av /glad i, det å kose, stryke, kysse osv) mens noe er forskjellig. 0 Siter
Rubia Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 "Mine" menn har ikke hatt apebein så nei, det har ikke klødd med mannebeina inntil mine hittils iallefall... Tvert imot...gøtt er det Har ikke hatt partnere med masse hår på ryggen heller jeg da...koser vel litt der...men konsentrerer meg som regel om fronten jeg da... 0 Siter
damedame Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Skrevet 28. mai 2004 Som bifil har jeg vært sammen med både kvinner og menn. Og uten å gå i detalj, vil jeg bare si at begge deler er ekstremt deilig, på hver sine måte. Veldig mye er likt (det å være nær noen man er tiltrukket av /glad i, det å kose, stryke, kysse osv) mens noe er forskjellig. Takk for svar. Det jeg lurte på var mer spesifikt hvordan det er å ligge inntil/kysse så mye hår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.