Gå til innhold

Er det noen som vet noe mer om Kina tildelinger??

Anbefalte innlegg

Gjest rolig og behersket
Skrevet

Er det noen som vet noe mer? Har de startet med Kina tildelinger i Statene?

Hvor kan jeg lete?? Litt utålmodig? Langt ifra

Skrevet

Nei de har ikke startet.

Ryktene går mot at resten av oktober + november tildelinger er ventet i slutten av mai/begynnelsen av juni.

Det blir spennende i neste uke tenker jeg! :o)

MVH

Gjest Hunan-mor
Skrevet

Nei de har ikke startet.

Ryktene går mot at resten av oktober + november tildelinger er ventet i slutten av mai/begynnelsen av juni.

Det blir spennende i neste uke tenker jeg! :o)

MVH

De siste "ryktene" på den amerikanske oktober-siden, stammer fra et stort byrå over there. De går ut på at tildelingene er klare (!!! Ja, tenk på det!!!), men at utsendelsen er forsinket fordi flere av dem som jobber på kontoret i Beijing - CCAA - er på jobbreise til barnehjem i provinsene. Det snakkes om at papirene blir sendt mellom 7. og 20. juni. Altså en del senere enn de ryktene som først gikk, nemlig om månedsskiftet.... Synd!!

Må jeg spørre hvem "rolig og behersket" er?? Lurer bare på om du er ny her inne eller om du er en av de vi kjenner fra før. Det er så veldig få fra oktober og november-gruppene som er aktive her...

Gjest Hunan-mor
Skrevet

Dette ble nettopp lagt ut - er sitat fra et brev en adoptant har fått fra foreningen sin i USA:

We have confirmed from the CCAA that referrals will

not be arriving this week or next, but most likely the second week in June.

Så da er det bare å innstille seg på det... Jeg som var så sikker på å høre noe i slutten av neste uke... Velvel..

Gjest sommerfugler i magen
Skrevet

De siste "ryktene" på den amerikanske oktober-siden, stammer fra et stort byrå over there. De går ut på at tildelingene er klare (!!! Ja, tenk på det!!!), men at utsendelsen er forsinket fordi flere av dem som jobber på kontoret i Beijing - CCAA - er på jobbreise til barnehjem i provinsene. Det snakkes om at papirene blir sendt mellom 7. og 20. juni. Altså en del senere enn de ryktene som først gikk, nemlig om månedsskiftet.... Synd!!

Må jeg spørre hvem "rolig og behersket" er?? Lurer bare på om du er ny her inne eller om du er en av de vi kjenner fra før. Det er så veldig få fra oktober og november-gruppene som er aktive her...

Er stadig vekk innom Dol - ikke alltid like aktiv. Vanligvis bruker jeg "sommerfugler i magen". Tenkte egentlig ikke over at jeg kunne virke anonym. Er reg 1. nov i Kina. Nå ser det ut til at jeg må skaffe meg en stor boks med tålmodighet.Takk for nyttig info

Gjest Hunan-mor
Skrevet

Er stadig vekk innom Dol - ikke alltid like aktiv. Vanligvis bruker jeg "sommerfugler i magen". Tenkte egentlig ikke over at jeg kunne virke anonym. Er reg 1. nov i Kina. Nå ser det ut til at jeg må skaffe meg en stor boks med tålmodighet.Takk for nyttig info

hehe - man er jo litt nysgjerrig... AF har sagt at de har flere store grupper både i slutten av oktober og i november, så jeg er veldig spent på hvem de er. Vet bare om to (inkl meg selv) fra oktobergruppen her, og to fra november

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...