Gå til innhold

Konvertering av lesber, like vanlig som homser?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Altså; er det like vanlig at kvinner forsøker å omvende homser, som det er at menn forsøker å omvende lesbiske?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

18

• damedame

17

• morsan

1

• KaVa

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest rar jente
Skrevet

Jeg greier i allefall å konvertere de jeg treffer på. Mennene blir homser og damene blir hetero..

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Tror ikke det. Mens menn ofte ser muligheter i å omvende en lesbe (mulighet for trekant?), er det ikke like "spennende" for jenter.

Jeg personlig foretrekker at homsevennene mine forblir homser jeg. Og er glade i dem fordi de er akkurat dem de er!

Skrevet

Jeg greier i allefall å konvertere de jeg treffer på. Mennene blir homser og damene blir hetero..

;-)

mil1365380270
Skrevet

Litt labert på sjekkefronten for tiden...? ;-)

Skrevet

Hvilket forretningspotensiale! Finnes nok noen foreldre av lesbiske som kunne tenkt å leie deg slik at du kunne få jenta dems "tilbake på rett kjøl" :)

mil1365380270
Skrevet

Det er ikke mitt inntrykk.

Ikke mitt heller! :-) Virker som mange menn tror lesbiske er lesber,fordi de ikke har forskøt sex med dem enda ;-)

Eller så er det bare den ultimate testen på egen tiltrekningskraft?

Eller de er redde for at det til slutt ikke er noen kvinner igjen til dem? ;-)

Men det virker jo så vanlig at jenter lovpriser homsevennene sine, akkurat som om de er opphøyde mennesker, og de beste vennene man kan ha. Litt rart det også, da....

mil1365380270
Skrevet

Hvilket forretningspotensiale! Finnes nok noen foreldre av lesbiske som kunne tenkt å leie deg slik at du kunne få jenta dems "tilbake på rett kjøl" :)

*skrattler*

Gjest Tulaluralura
Skrevet

Ikke mitt heller! :-) Virker som mange menn tror lesbiske er lesber,fordi de ikke har forskøt sex med dem enda ;-)

Men det virker jo så vanlig at jenter lovpriser homsevennene sine, akkurat som om de er opphøyde mennesker, og de beste vennene man kan ha. Litt rart det også, da....

"Men det virker jo så vanlig at jenter lovpriser homsevennene sine, akkurat som om de er opphøyde mennesker, og de beste vennene man kan ha. Litt rart det også, da.... "

Egentlig ikke, hvis man tenker seg om. Homsevenner er "trygge" venner, ikke konkurrenter på noen som helst måte, (de stikker sannsynligvis ikke av med typen din. g dersom de gjør det, er det like greit :-), og ikke er det en fare for at vennskapet blir ødelagt av at du forelsker deg i han eller han i deg.

Enkelt og ukomplisert.

Skrevet

"Virker som mange menn tror lesbiske er lesber,fordi de ikke har forskøt sex med dem enda ;-)"

Definitivt. Noen menn (NB: generaliserer ikke!) sier det jo rett ut selv.

"Eller så er det bare den ultimate testen på egen tiltrekningskraft?"

Forstår godt den motivasjonen da, men det som er så synd er at de ikke forstår at selv om de har uimotståelig tiltrekningskraft på damer generelt, så kommer de ikke så langt med lesbiske. De fleste lesbiske har vært sammen med mannfolk og funnet ut at det ikke er noe for dem.

"Eller de er redde for at det til slutt ikke er noen kvinner igjen til dem? ;-)"

På samme måte som at noen presenterer dommedagsprofetier når det er snakk om at flere og flere viser seg å være homofile (les: åpne).

"Men det virker jo så vanlig at jenter lovpriser homsevennene sine, akkurat som om de er opphøyde mennesker, og de beste vennene man kan ha. Litt rart det også, da...."

Jo, men jeg forstår dem forsåvidt. Forholdet til en homsevenn kan aldri forkludres av følelser av den kjærlige/seksuelle sorten.

mil1365380270
Skrevet

"Men det virker jo så vanlig at jenter lovpriser homsevennene sine, akkurat som om de er opphøyde mennesker, og de beste vennene man kan ha. Litt rart det også, da.... "

Egentlig ikke, hvis man tenker seg om. Homsevenner er "trygge" venner, ikke konkurrenter på noen som helst måte, (de stikker sannsynligvis ikke av med typen din. g dersom de gjør det, er det like greit :-), og ikke er det en fare for at vennskapet blir ødelagt av at du forelsker deg i han eller han i deg.

Enkelt og ukomplisert.

Så mye mer ukomplisert trenger det ikke være!

Du kan risikere at han sikler etter typen din, sågar stikker av med ham, og det er nok ikke like greit, når det skjer ;-)

Videre kan du forelske deg i ham (mange eksempler på det), og at han er homo, skulle ikke tilsi at han ikke synes det blir vanskeligere å betro seg til deg for det...? Eller?

Og hvis man stoler så lite på venninnene sine, at man foretrekker homser av den grunn, burde man vel gå i seg selv...?

Ellers kan jeg skjønne at det er deilig å være sammen med menn, uten å lure på (ikke så mye å lure på kanskje..?) om de stirrer på puppenen dine, når du ikke ser det...

mil1365380270
Skrevet

"Virker som mange menn tror lesbiske er lesber,fordi de ikke har forskøt sex med dem enda ;-)"

Definitivt. Noen menn (NB: generaliserer ikke!) sier det jo rett ut selv.

"Eller så er det bare den ultimate testen på egen tiltrekningskraft?"

Forstår godt den motivasjonen da, men det som er så synd er at de ikke forstår at selv om de har uimotståelig tiltrekningskraft på damer generelt, så kommer de ikke så langt med lesbiske. De fleste lesbiske har vært sammen med mannfolk og funnet ut at det ikke er noe for dem.

"Eller de er redde for at det til slutt ikke er noen kvinner igjen til dem? ;-)"

På samme måte som at noen presenterer dommedagsprofetier når det er snakk om at flere og flere viser seg å være homofile (les: åpne).

"Men det virker jo så vanlig at jenter lovpriser homsevennene sine, akkurat som om de er opphøyde mennesker, og de beste vennene man kan ha. Litt rart det også, da...."

Jo, men jeg forstår dem forsåvidt. Forholdet til en homsevenn kan aldri forkludres av følelser av den kjærlige/seksuelle sorten.

"Jo, men jeg forstår dem forsåvidt. Forholdet til en homsevenn kan aldri forkludres av følelser av den kjærlige/seksuelle sorten. "

Jo, men det kan jo det. Idiotiske jenter, som er hemmelig forelsket i kompisen. Det er jo like irrasjonelt, som disse mannfolka som forsøker å få deg på ryggen...?

Skrevet

"Jo, men jeg forstår dem forsåvidt. Forholdet til en homsevenn kan aldri forkludres av følelser av den kjærlige/seksuelle sorten. "

Jo, men det kan jo det. Idiotiske jenter, som er hemmelig forelsket i kompisen. Det er jo like irrasjonelt, som disse mannfolka som forsøker å få deg på ryggen...?

Jeg er fristet til å si at jeg beit meg i halen med det utsagnet, men som jeg sa innledningsvis: mitt inntrykk er ikke at damene vil omvende homoer.

Skrevet

Jeg er fristet til å si at jeg beit meg i halen med det utsagnet, men som jeg sa innledningsvis: mitt inntrykk er ikke at damene vil omvende homoer.

...fordi jeg tror at de har lettere for å forstå at det ikke er mulig. Jaktinnstinktet ligger kanskje ikke så latent i kvinner.

mil1365380270
Skrevet

Nei, det er kanskje ikke like mange kvinner som omvendes til vampete fristerinner, bare de ser en homse, som i motsatt tilfelle.

mil1365380270
Skrevet

...fordi jeg tror at de har lettere for å forstå at det ikke er mulig. Jaktinnstinktet ligger kanskje ikke så latent i kvinner.

Tror bare det er det at jenter jakter på en annen måte, de unnlater liksom å fremstå som kåte uhyrer *flirer*

Skrevet

Tror bare det er det at jenter jakter på en annen måte, de unnlater liksom å fremstå som kåte uhyrer *flirer*

Uhyre var kanskje et sterkt ord?, men det er nok mye i det du sier ja :)))

Skrevet

Nei, det er kanskje ikke like mange kvinner som omvendes til vampete fristerinner, bare de ser en homse, som i motsatt tilfelle.

hehe, og på samme måte som at vi lesbiske får spasme av innpåslitne menn, får homser spasme av vampete damer :)

Skrevet

hehe, og på samme måte som at vi lesbiske får spasme av innpåslitne menn, får homser spasme av vampete damer :)

For å unngå å tråkke noen på tærne så må jeg skynde meg å si at heterofile damer også kan få spasme av innpåslitne menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...