Gå til innhold

Konvertering av lesber, like vanlig som homser?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

hehe, og på samme måte som at vi lesbiske får spasme av innpåslitne menn, får homser spasme av vampete damer :)

Får meg til å tenke på drag.... Jeg synes også det er morsomt, men har en mistanke om at vi ler av forskjellige ting, eller av forskjellige grunner... Bare et tankespring, får spørre en dag... :-)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

18

• damedame

17

• morsan

1

• KaVa

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Får meg til å tenke på drag.... Jeg synes også det er morsomt, men har en mistanke om at vi ler av forskjellige ting, eller av forskjellige grunner... Bare et tankespring, får spørre en dag... :-)

Hva med å la den dagen være i dag?

Vampete ;) fra

Skrevet

For å unngå å tråkke noen på tærne så må jeg skynde meg å si at heterofile damer også kan få spasme av innpåslitne menn.

Er folk innpåslitne, så er det jo noe skikkelig herk uansett kjønn, alder og legning! :-)

Men det er dumt hvis man er homofob av prinsipp, da, som en dame (ca 65år) jeg kjenner som for ikke så mange år siden fortalte meget hoderystende og sjokkert em en "tvilsom" dame (dvs lesbis sagt med normalt språk *he he*) som hun jobbet sammen med på 70-tallet! Uff-a-meg så skummelt!!!!

*må nesten le*

mil1365380270
Skrevet

Hva med å la den dagen være i dag?

Vampete ;) fra

Får meg ikke til å ta den telefonsamtalen; smaker litt for mye av psykoanalyse ;-)

Eller var det ikke det du mente?

Hvis jeg legger ut et innlegg, får jeg sikkert tre seriøse svar, og 150 om der folk sier hva DE mener om drag...

Skrevet

Får meg ikke til å ta den telefonsamtalen; smaker litt for mye av psykoanalyse ;-)

Eller var det ikke det du mente?

Hvis jeg legger ut et innlegg, får jeg sikkert tre seriøse svar, og 150 om der folk sier hva DE mener om drag...

Det var definitivt ikke det jeg mente, for jeg aner ikke hvorfor du nevner telefonsamtale og psykoanalyse nå :))

Nei, det er nok ikke rette forum for en nøytral diskusjon om drag dette.

Men, hva var linken til drag? En assossiasjon mellom "homo" og "vampete damer"?

mil1365380270
Skrevet

Det var definitivt ikke det jeg mente, for jeg aner ikke hvorfor du nevner telefonsamtale og psykoanalyse nå :))

Nei, det er nok ikke rette forum for en nøytral diskusjon om drag dette.

Men, hva var linken til drag? En assossiasjon mellom "homo" og "vampete damer"?

Ja :-)

Skrevet

Og hva var linken til telefonsamtale og psykoanalyse? :)

Skrevet

Må skynde meg å tilføye at rapportene viser at draging forekommer like ofte hos heterofile som hos homofile menn.

Gjest Daisy
Skrevet

Nå bare synser jeg, men jeg tror det er mer vanlig at jenter prøver å omvende homser. Homofile har ofte jentevenninner eller fag-hags, som gjerne blir forelsket i dem. Leste noe om dette i et blad nettopp.

Gutter prøver vel kanskje ikke så ofte å omvende lesbiske. Men jeg har hørt om mange gutter som spør lesbiske par om å få være med i sengen. Men det er vel bare for sexen ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

For å unngå å tråkke noen på tærne så må jeg skynde meg å si at heterofile damer også kan få spasme av innpåslitne menn.

Den skriver jeg under på!

mil1365380270
Skrevet

Og hva var linken til telefonsamtale og psykoanalyse? :)

"Hva med å la den dagen være i dag?"

Tolket jeg som at jeg skulle finne ut om vi oppfattet det forskjellig i dag :-)

Da måtte jeg ringt noen og spurt, og siden jeg ikke har noe annet fornuftig å si, hadde det blitt litt rart... ;-)

mil1365380270
Skrevet

Må skynde meg å tilføye at rapportene viser at draging forekommer like ofte hos heterofile som hos homofile menn.

Hæ?! Mener du det?! Transer, og bifile, da...? Dette var nytt for meg!

Skrevet

Hæ?! Mener du det?! Transer, og bifile, da...? Dette var nytt for meg!

Det har jeg lest, ja. Men man ser jo mer av dette i homofile miljøer. Jeg vet ikke om det er fordi det er mer åpenhet for det eller hva det skyldes.

Transer drager vel ikke for underholdningens/gledens skyld, men rett og slett fordi de kler seg og ter seg slik det faller seg naturlig for dem.

Bier er sikkert likt representert både hos heteroer og homoer som drager.

mil1365380270
Skrevet

Nå bare synser jeg, men jeg tror det er mer vanlig at jenter prøver å omvende homser. Homofile har ofte jentevenninner eller fag-hags, som gjerne blir forelsket i dem. Leste noe om dette i et blad nettopp.

Gutter prøver vel kanskje ikke så ofte å omvende lesbiske. Men jeg har hørt om mange gutter som spør lesbiske par om å få være med i sengen. Men det er vel bare for sexen ;o)

Så når de påstår de skal omvende deg, og at det er fordi du ikke har prøvd menn, så er det bare sjekkereplikker..? ;-) Menn er listige av og til, altså, de vet hvordan de skal få det de vil... ;-)

mil1365380270
Skrevet

Det har jeg lest, ja. Men man ser jo mer av dette i homofile miljøer. Jeg vet ikke om det er fordi det er mer åpenhet for det eller hva det skyldes.

Transer drager vel ikke for underholdningens/gledens skyld, men rett og slett fordi de kler seg og ter seg slik det faller seg naturlig for dem.

Bier er sikkert likt representert både hos heteroer og homoer som drager.

"Bier er sikkert likt representert både hos heteroer og homoer som drager. "

Utflok denne, er du snill, jeg er for dum til å skjønne hva du mener... *rødme*

Skrevet

kvantitet

Skrevet

hahaha, nei vent litt...

glem hele setningen! Jeg vet ikke hva jeg tenkte på der!

Må be webmaster fjerne den. hahaha, det var dagens beste :)

La meg tenke og se om jeg husker hva jeg mente.

Skrevet

Bier er sikkert like mye representert som draggere, som heteroer og homser.

Sånn. Da tror jeg det skulle bli rett ;)

Gjest Daisy
Skrevet

Så når de påstår de skal omvende deg, og at det er fordi du ikke har prøvd menn, så er det bare sjekkereplikker..? ;-) Menn er listige av og til, altså, de vet hvordan de skal få det de vil... ;-)

Jeg har da prøvd menn. Men ikke damer.

Jeg vet ikke, jeg. De vil vel fore egoet sitt med at de til og med sjarmerte en lesbisk. Akkurat som noen som synes det er kjempespennende å sjekke opp de som allerede har kjæreste.

mil1365380270
Skrevet

Bier er sikkert like mye representert som draggere, som heteroer og homser.

Sånn. Da tror jeg det skulle bli rett ;)

Ah..! Ja, nå skjønte jeg. Bortsett fra at jeg fortsatt holder en knapp på homsene, da... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...