damedame Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Ah..! Ja, nå skjønte jeg. Bortsett fra at jeg fortsatt holder en knapp på homsene, da... ;-) Ikke så merkelig det. Jeg gjør jo det selv også, rent personlig. Men har altså lest resumé av et par rapporter som sier det motsatte. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Jeg har da prøvd menn. Men ikke damer. Jeg vet ikke, jeg. De vil vel fore egoet sitt med at de til og med sjarmerte en lesbisk. Akkurat som noen som synes det er kjempespennende å sjekke opp de som allerede har kjæreste. He-he, ja... Lesbiske virker som fluepapir på de fleste menn ;-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 He-he, ja... Lesbiske virker som fluepapir på de fleste menn ;-) Kanskje det er et triks jeg skal bruke ;o) Late som om jeg liker jenter. God idé! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Kanskje det er et triks jeg skal bruke ;o) Late som om jeg liker jenter. God idé! He-he! Nei, ikke gjør som mange jenter gjør nå, later som de er lesbiske, bare for å få oppmerksomhet... Æsj, det er så patetisk. Morsomt å ikke stoppe, da, og se hvor lang tid det tar før de trekker seg... ;-) 0 Siter
favn Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Det vet jeg ikke. Men det er veldig, veldig morsomt å høylydt erklære at 'sannelig, jeg skal omvende han homsen der'. PK-mennesker faller sjokkerte omkull. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 He-he! Nei, ikke gjør som mange jenter gjør nå, later som de er lesbiske, bare for å få oppmerksomhet... Æsj, det er så patetisk. Morsomt å ikke stoppe, da, og se hvor lang tid det tar før de trekker seg... ;-) Har ingen planer om det, nei Det er litt harry ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.