Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle slanketips mottas med stor takk. Jeg har fått beskjed om å slanke meg 20 kg. av helsemessige grunner. Jeg må greie det, men aner ikke hvordan. Har aldri slanket meg før, og det synes da også på vekta

serendipity
Skrevet

Det er riktig innlegg.Men det er hovedinnlegget hans jeg tenker på.. Det kommer opp noe annet i ruten til høyre. Men se på hovedinnlegget hans.

Skrevet

Spis ofte, men mindre porsjoner. Drikk mye vann, gjerne et par glass før hvert måltid. Beveg deg mer enn ellers.

Du trenger ikke å sulte, bare pass på at det du putter i deg er sunn mat. Og JEG mener at man skal unne seg litt kos i helgene, dersom man vil. Da sprekker man ikke så lett.

Og dersom man "sprekker" - så gjør det ingenting! Du bare starter på ny frisk dagen etter. (mange som sprekker regner det som en avslutning av en slankekur - men du kan velge å IKKE anse det som det)

Gjest Sliter dog litt..
Skrevet

Grete Roede har vært redningen for meg,og det virker.Dessuten lærer man å forholde seg til normal mat.

Gjest dukke
Skrevet

Hei..

Ville bare stikke innom og fortelle jeg har gått ned utrolig 40,4kg på litt over ti mnd.Har gjort det med fedon diett og noe tur gåing.

serendipity
Skrevet

Hei..

Ville bare stikke innom og fortelle jeg har gått ned utrolig 40,4kg på litt over ti mnd.Har gjort det med fedon diett og noe tur gåing.

OJ !!!!

Skrevet

Mitt tips er at du oppsøker en ernæringsfysiolog og forteller hva målet ditt er, og får ham/henne til å lage et kostholdsprogram til deg. Med tanke på fysisk aktivitet kommer man veldig langt ved å spasere hver dag/minst 3 ggr pr uke, men hvis motivasjonen ikke holder til det, så kan du få laget trimprogram hos instruktør på treningssenter. Sannsynligvis vil du hvis du spør pent, få laget dette uten å være medlem.

Dersom du velger å holde deg til sparserturer, så lag deg et program med progresjon. Du kan begynne veldig mildt. Vanskelig å si hvor mye/lenge du skal gå iom at jeg ikke kjenner noe til grunnlaget ditt.

Lykke til, håper du når de målene du selv setter deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...