Gjest ølkongen Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hvem liker dere? Jerg har veldig sansen for: * alle elsker raymond * frasier * seinfeld * kongen av queens * tre søstre * fresh prince i bel air 0 Siter
Gjest er mest ute Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Nå er det jo bare repriser jo. Liker Gilmore Girls, hvis den kvalifiserer som komiserie. Og den som heter Scrubs originalt. Om leger på tv3. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Sex og singelliv Kongen av Queens Simpsons Friends Det er disse jeg liker best, men ser jo på andre som Alle elsker Raymond, Fraiser, Nanny (sett 100 ganger i reprise, så ikke like morsomt lenger) + + 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Nå er det jo bare repriser jo. Liker Gilmore Girls, hvis den kvalifiserer som komiserie. Og den som heter Scrubs originalt. Om leger på tv3. Ja, den er morsom. "Helt sykt" heter den på norsk. Litt sånn Ally McBeal-stil over den. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Liker veldig godt Friends, Futurama, South Park, simpson. dessuten syntes jeg den britiske serien om den derre boksjappa på NRK var HYSTERISK morsom, spess da han innehaveren:) 0 Siter
serendipity Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Syntes svært få komedie serier er særlig gode. Seinfeld er et unntak :-) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Frasier er den beste...synes jeg. Tåler å ses i reprise,- jeg kan sitte og le høyt av den helt alene.. Liker den litt understatement-humoren. Friends kan også gå, Hotell i særklasse, Født på solsiden (svak også for britisk humor).. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Jeg liker Friends, og Seinfeld i små porsjoner. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Frasier er den beste...synes jeg. Tåler å ses i reprise,- jeg kan sitte og le høyt av den helt alene.. Liker den litt understatement-humoren. Friends kan også gå, Hotell i særklasse, Født på solsiden (svak også for britisk humor).. He, he. Trodde det sto Hotell Cæsar. Det er jo ikke akkurat en morsom komiserie. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Ser bare på Friends og Black Adder på BBC Prime. Serien med Hyacint Bucket er kul i små posjoner. 0 Siter
shandy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Alle elsker raymond, Frasier, kongen av Queens og Cheers - som nå går i reprise. Frasier er best :-) Raymond er jeg blitt litt lei av, særlig på TV3, hvor den har gått i reprise ørten ganger nå. Men nye episoder mottas med takk. Seinfeld kan jeg ikke fatte og begripe at så mange syntes er topp. Den er jo dritkjedelig, men det er min smak. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Alle elsker raymond, Frasier, kongen av Queens og Cheers - som nå går i reprise. Frasier er best :-) Raymond er jeg blitt litt lei av, særlig på TV3, hvor den har gått i reprise ørten ganger nå. Men nye episoder mottas med takk. Seinfeld kan jeg ikke fatte og begripe at så mange syntes er topp. Den er jo dritkjedelig, men det er min smak. Hvor og når går Cheers i reprise? 0 Siter
shandy Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hvor og når går Cheers i reprise? Kl.18.00 på TV2 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Hvor og når går Cheers i reprise? Jeg skal paa Cheersbaren til lunsj idag:0) 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Friends! Men det er jo slutt naa:0( Heldigvis klarte jeg aa hamstre meg siste sesong paa DVD da den kom ut for ett par uker siden.. Saa jeg kan se det om og om igjen;0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Frasier, Friends, Alle elsker Raymond, Kongen av Quuens og For et liv. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Frasier, Kongen av Queens, Elsker Raymond. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 He, he. Trodde det sto Hotell Cæsar. Det er jo ikke akkurat en morsom komiserie. Nei, verken morsom eller komiserie. Ser ikke på den...men jeg har fått med meg at den har sommerferie nå - dattern savner den (men hun er unnskyldt av alderen sin ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.