Gå til innhold

Komi serier på tv

Anbefalte innlegg

Gjest ølkongen
Skrevet

Hvem liker dere?

Jerg har veldig sansen for:

* alle elsker raymond

* frasier

* seinfeld

* kongen av queens

* tre søstre

* fresh prince i bel air

Gjest er mest ute
Skrevet

Nå er det jo bare repriser jo. Liker Gilmore Girls, hvis den kvalifiserer som komiserie. Og den som heter Scrubs originalt. Om leger på tv3.

Gjest Daisy
Skrevet

Sex og singelliv

Kongen av Queens

Simpsons

Friends

Det er disse jeg liker best, men ser jo på andre som Alle elsker Raymond, Fraiser, Nanny (sett 100 ganger i reprise, så ikke like morsomt lenger) + +

Gjest Daisy
Skrevet

Nå er det jo bare repriser jo. Liker Gilmore Girls, hvis den kvalifiserer som komiserie. Og den som heter Scrubs originalt. Om leger på tv3.

Ja, den er morsom. "Helt sykt" heter den på norsk.

Litt sånn Ally McBeal-stil over den.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Liker veldig godt Friends, Futurama, South Park, simpson.

dessuten syntes jeg den britiske serien om den derre boksjappa på NRK var HYSTERISK morsom, spess da han innehaveren:)

serendipity
Skrevet

Syntes svært få komedie serier er særlig gode. Seinfeld er et unntak :-)

Gjest Sniff
Skrevet

Frasier er den beste...synes jeg. Tåler å ses i reprise,- jeg kan sitte og le høyt av den helt alene.. Liker den litt understatement-humoren. Friends kan også gå, Hotell i særklasse, Født på solsiden (svak også for britisk humor)..

Skrevet

Jeg liker Friends, og Seinfeld i små porsjoner.

Gjest Daisy
Skrevet

Frasier er den beste...synes jeg. Tåler å ses i reprise,- jeg kan sitte og le høyt av den helt alene.. Liker den litt understatement-humoren. Friends kan også gå, Hotell i særklasse, Født på solsiden (svak også for britisk humor)..

He, he. Trodde det sto Hotell Cæsar. Det er jo ikke akkurat en morsom komiserie.

mariaflyfly
Skrevet

Ser bare på Friends og Black Adder på BBC Prime. Serien med Hyacint Bucket er kul i små posjoner.

Skrevet

Alle elsker raymond, Frasier, kongen av Queens og Cheers - som nå går i reprise.

Frasier er best :-)

Raymond er jeg blitt litt lei av, særlig på TV3, hvor den har gått i reprise ørten ganger nå. Men nye episoder mottas med takk.

Seinfeld kan jeg ikke fatte og begripe at så mange syntes er topp. Den er jo dritkjedelig, men det er min smak.

Gjest Daisy
Skrevet

Alle elsker raymond, Frasier, kongen av Queens og Cheers - som nå går i reprise.

Frasier er best :-)

Raymond er jeg blitt litt lei av, særlig på TV3, hvor den har gått i reprise ørten ganger nå. Men nye episoder mottas med takk.

Seinfeld kan jeg ikke fatte og begripe at så mange syntes er topp. Den er jo dritkjedelig, men det er min smak.

Hvor og når går Cheers i reprise?

Skrevet

Kl.18.00 på TV2 :)

Gjest epletre
Skrevet

Jeg skal paa Cheersbaren til lunsj idag:0)

Gjest epletre
Skrevet

Friends!

Men det er jo slutt naa:0( Heldigvis klarte jeg aa hamstre meg siste sesong paa DVD da den kom ut for ett par uker siden.. Saa jeg kan se det om og om igjen;0)

Skrevet

Frasier, Friends, Alle elsker Raymond, Kongen av Quuens og For et liv.

Gjest Rusle
Skrevet

Frasier, Kongen av Queens, Elsker Raymond.

Gjest Sniff
Skrevet

He, he. Trodde det sto Hotell Cæsar. Det er jo ikke akkurat en morsom komiserie.

Nei, verken morsom eller komiserie. Ser ikke på den...men jeg har fått med meg at den har sommerferie nå - dattern savner den (men hun er unnskyldt av alderen sin ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...