Gå til innhold

Kles-spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Muligens noe fjortis..??
Skrevet

Er det litt fjortis å kjøpe seg en jakke fra Jean Paul når man snart er 30?? Det dreier seg om en regn/vindjakke i mørkeblått med hvite detaljer. Synes den er fin, men det er ikke akkurat den stilen jeg vanligvis går i. Trenger en god turjakke og sportsavdelingene har ikke noe jeg liker.

Fortsetter under...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

...skulle tro du var 60. Klart du ikke er for gammel!

:)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jean Paul koster omtrent like mye som dyre sportsmerker, så rart at du ikke fant noe.

Det er nesten bare fjortiser som går med Jean Paul, men hvis du liker jakka, så kjøp den.

Gjest Daisy
Skrevet

Er vel ikke fjortis det, vel.

Er bare fjortis hvis ALT du kjøper er Jean Paul FORDI det er Jean Paul.

Synes jakkene derfra er fine jeg også.

serendipity
Skrevet

Om det er til gå turer i sentrum osv. er den jo grei, men å fly med en sånn jakke i fjellet eller i skogen ser unektelig litt fjortis ut.

Bergans og Berghaus her jo masse flott. HH også ...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Om det er til gå turer i sentrum osv. er den jo grei, men å fly med en sånn jakke i fjellet eller i skogen ser unektelig litt fjortis ut.

Bergans og Berghaus her jo masse flott. HH også ...

høres veldig merke-opptatt ut? Og konformt...

*liker ikke motepolitiet*

Annonse

serendipity
Skrevet

høres veldig merke-opptatt ut? Og konformt...

*liker ikke motepolitiet*

Tja.... til dels når det gjelder sportsklær og olabukser. Ellers er jeg "altetende" :-)

Gjest Muligens noe fjortis..??
Skrevet

Takker for svar! Rusler ned til byen for å se om de har den fortsatt. Får den ikke ut av hodet. Så da må jeg vel ha den. Angående sportsbutikk, jeg synes de blir for kjedelige de de har der. Denne er litt mer sprek og jeg skal bruke den mest til barnevognturer i all slags vær, både i byen og andre steder, i og for seg. Yes, jeg må ha den!! Takker! :)

Skrevet

Ikke noe fjortis ved det vel. Bare det at du tenker over saken, sier jo sitt til at du tenker over hva som passer til deg :)

Liker du jakken, så kjøp den.

Skrevet

Jeg synes ikke det er fjortis med Jean Paul-klær. (Kanskje med unntak av de aller mest snuppekorte jakkene...) Jeg er også snart 30 og har både jakker og gensere derfra. Her jeg bor selges Jean Paul hos Match, og det er jo ikke akkurat noen fjortisbutikk!

Fikk du kjøpt jakka?

Gjest Rusle
Skrevet

Fjortiser går ikke i slike jakker. Jakken høres helt grei ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...