Gå til innhold

Hvor lenge mellom tildelingsrundene fra Kina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før i verden så var det tildeling en gang pr. måned, men det var kanskje før det...Må vel si det begynner å nærme seg når dere er i gang med å telle uker!

Uansett når det blir, blir det sikkert hektisk stemning og travle dager i heimen!

Det var i allefall vår erfaring :o)

Jeg er like spent som dere!

Før i verden så var det tildeling en gang pr. måned, men det var kanskje før det...Må vel si det begynner å nærme seg når dere er i gang med å telle uker!

Uansett når det blir, blir det sikkert hektisk stemning og travle dager i heimen!

Det var i allefall vår erfaring :o)

Jeg er like spent som dere!

Jeg sitter og tenker sånn at hvis resten av oktober og hele november får tildeling nå i juni, så får kanskje hele desember og halve januar tildeling i neste omgang (juli). Da blir det kanskje tildeling på resten av januar og hele februar i august en gang. Det er jo oss det!!!! :o)

God helg.

Hilsen

Gjest Tjm75

Sjekk denne siden: http://homepages.wwc.edu/staff/stirra/china/stats/statsdisplay.htm

Den er ganske oppdatert hvor lang tid det tar. Eller så kan jeg annbefale denne. Husk at det er en side for hver måned: http://groups.yahoo.com/group/Mar2004DTC/messages

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...