Gå til innhold

Kortere mens med tampong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg omsider begynte å bruke tamponger sist sommer har mensen forandret seg kraftig. Tidligere blødde jeg skikkelig i 3-4 dager og hadde deretter småblødninger i 4-6 dager, altså kunne jeg godt ha mensen i 10 dager!

Nå blør jeg kraftig i 2 dager (blør da gjennom en normal+ tampong på et par timer) og så kommer det så lite at det holder med disse 2i1-bindtruseinnleggene i 2-3 dager og så er det ikke mer! Ikke har jeg så mye smerter som før heller. Helt utrolig!

Funker tampongen som en svamp som suger til seg blodet slik at det kommer fortere ut eller?

Fortsetter under...

Gjest snøball
Skrevet

Eg har ikkje merka nokon skilnad.

Det har jeg :) Derfor bruker jeg tampong så mye som mulig, for å bli kvitt mensen fortest mulig :o)

Skrevet

Jeg mener å ha lest noe om at det kommer fortere ut, ja.

Skrevet

Når man bruker bind, må væsken i større grad "finne veien ut selv". Derfor går det fortere med tampong.

Det har jeg i hvert fall lest eller annet sted.

Skrevet

Det er min erfaring også. Mensen er over på "no time" ved bruk av tampong.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...