Gå til innhold

Vær så snill å hjelp meg!!!

Anbefalte innlegg

Gjest 20 år og evig singel:(

Hei. Jeg lurte på om dere vet hva jeg skal gjøre. Jeg er en jente på 20 år som plages med vannlatningsproblemer på natten. Jeg har hatt det hele livet og har prøvd det meste. Ingenting funker... tror jeg da! Det sosiale ved helsen min blir sterkt nedsatt på grunn av dette!!! ER VELDIG LEI!!!På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148154-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ta kontakt med legen din. Lgg frem problemet ditt hos ham/henne, og du skal da få den hjelp som er nødvendig. Det har jeg fått, selv om jeg ikke vet 100% hva som blir løsnngen for meg enda. Har vært til div. undersøkelser i litt over ett år, og dette pågår ennå. Men: Jeg står på og presser legene til å gjøre det som er mulig.

Ha en god dag

inkontinent1365380518

Hei!

det er leit å høre om problemene dine. Håper du kan finne en løsning på problemet. Jeg er selv en mann på 30 år som er sengevæter og forstår godt hvordan du har det. Hvis du har lyst å ha noen å prate med og som forstår deg så kan du gjerne kontakte meg på e-mail: [email protected]. Jeg bor forøvrig i oslo. Jeg tenker også at jeg sikkert blir 'for evig singel' pga problemet mitt. Håper det ikke blir sånn. Håper ting ordner seg for deg. Klem fra en som forstår deg veldig godt! :)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...