Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*sjokkert*

Har han aldri sett seg i speilet?

Aldri sett bilde av seg selv?

Ingen som tør å si fra til han at han ser helt jævlig komisk ut på håret?

Skrevet

Ingen tør kommentere en dårlig tupé.

Spesielet ikke når tupéeieren sitter på pengesekken.

;o)

Gjest brusk
Skrevet

Jeg er sjokka over leiligheten jeg. Så glorete !

Lurer på om Amerikanerne vet at verden ler av de & "den amerikanske drømmen" de så gjerne snakker om.

Gjest sevenup
Skrevet

Lurer på om Amerikanerne vet at verden ler av de & "den amerikanske drømmen" de så gjerne snakker om.

forresten. Har all respekt for business-mannen altså. Og programmet var underholdende

"Oh my Goooooooood"

Gjest sevenup/brusk
Skrevet

forresten. Har all respekt for business-mannen altså. Og programmet var underholdende

"Oh my Goooooooood"

Ah...rot i systemet. Har ikke klart å kvitte meg med et gammelt nick...eller kanskje er jeg bare to personer.

Monstertruck
Skrevet

Jeg la faktisk ikke merke til håret hans jeg, men må si Amerikanere kan kunsten å overgå seg selv.

Så overfladiske de virker !

Skrevet

Godt at du sa det!

Tenkte i mitt stille sinn at sånn ville ikke jeg bo -tror ikke jeg ville vært komfortaabel på besøk der engang jeg.

Men stoooore gode myke sofaer, varme farger stoffer og puter osv derimot - DA hadde du ikke fått meg ut igjen!

;)

Gi meg gjerne pengene, men la meg slippe leiligheten *s*

Når det er sagt_ la mannen kose seg!

*s*

Gjest brusk
Skrevet

Godt at du sa det!

Tenkte i mitt stille sinn at sånn ville ikke jeg bo -tror ikke jeg ville vært komfortaabel på besøk der engang jeg.

Men stoooore gode myke sofaer, varme farger stoffer og puter osv derimot - DA hadde du ikke fått meg ut igjen!

;)

Gi meg gjerne pengene, men la meg slippe leiligheten *s*

Når det er sagt_ la mannen kose seg!

*s*

Ja, utsikten var det ikke noe å si på...bortsett fra at jeg ikke liker meg i slike høyder.

Men så har han sikkert noen landsteder også da.

Gjest Big Mac
Skrevet

David Letterman kommenterer håret til Trump daglig. Det siste var "Det er 2 ting som er synlig fra månen, den kinesiske mur, og Donald Trumps hår.".

Gjest QuePasta
Skrevet

"Hele verden" ler selvsagt ikke av den "amerikanske drømmen". Tvert imot så er prinsippet i den amerikanske drømmen noe nesten alle vil ha.

Gjest malun
Skrevet

Det plaget tydeligvis ikke Celina Midelfart...

Oystein1365380376
Skrevet

David Letterman kommenterer håret til Trump daglig. Det siste var "Det er 2 ting som er synlig fra månen, den kinesiske mur, og Donald Trumps hår.".

Noen burde informert David Letterman om at den kinesiske mur ikke er synlig fra månen.

Gjest brusk
Skrevet

"Hele verden" ler selvsagt ikke av den "amerikanske drømmen". Tvert imot så er prinsippet i den amerikanske drømmen noe nesten alle vil ha.

Vel, vel. Jeg ler av den hvetfall, og jeg vil ikke ha verken rikdommen eller berømmelsen. tror ikke jeg hadde taklet å oppdra barna mine normalt da.

Gjest QuePasta
Skrevet

Vel, vel. Jeg ler av den hvetfall, og jeg vil ikke ha verken rikdommen eller berømmelsen. tror ikke jeg hadde taklet å oppdra barna mine normalt da.

Tanken bak "the american dream" er en visshet om at enhver har muligheten til å skape seg et trygt og godt liv for seg og sine.

Ikke spesielt latterlig spør du meg.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Nei, men da hadde du hatt råd til å leie noen for å oppdra barna dine normalt. Jeg hadde ikke takket nei..

Skrevet

Ja vel, med en slik frisyre(?), så mangler han speil ;-)

Men penger har han :o)

Og ut fra det jeg så i programmet, en smule humor også - så totalen er sikkert ikke så gal.

Men skal vi spleise på et speil til jul da kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...