Gå til innhold

Noen som ser Dr Phil her?

Anbefalte innlegg

Gjest Mariaaah
Skrevet

Heisan!

Jeg pleide å se Dr. Phil sist jeg var hjemme. Da følgte jeg med på en familie, såkalt "The Dr. Phil family", hvor det var en familie i krise. Erin, Marty, Alex og Katherine. Alex ble gravid og fikk et barn. Men nå ser jeg ikke at det går på tv3 mer. Før pleide familien å være på tv3 på torsdagene, men nå er det bare andre temaer de prater om. Noen som vet hvilke dager det går nå?? Vil så gjerne se det!!

Skrevet

Jeg pleier ikke å se på det, men jeg tror jeg så den familien en gang jeg sveipet innom.

Da var det hun yngste som ville ut av familien fordi de ikke forstod henne og fordi det bare var sinne og krangling hjemme.

Jeg vet ikke hvordan det er med dem nå, men du finner kanskje noe på webben?

http://www.drphil.com/show/family_archive.jhtml

Her fant jeg noe på denne familien...

Lykke til :-)

Gjest Mariaaah
Skrevet

Jeg pleier ikke å se på det, men jeg tror jeg så den familien en gang jeg sveipet innom.

Da var det hun yngste som ville ut av familien fordi de ikke forstod henne og fordi det bare var sinne og krangling hjemme.

Jeg vet ikke hvordan det er med dem nå, men du finner kanskje noe på webben?

http://www.drphil.com/show/family_archive.jhtml

Her fant jeg noe på denne familien...

Lykke til :-)

Ja, jeg har også sett hvordan det går med dem på drphil.com, men vil se det på tv3 òg. Finner bare ikke ut når det/de går...

Gjest uten signatur
Skrevet

Ja, jeg har også sett hvordan det går med dem på drphil.com, men vil se det på tv3 òg. Finner bare ikke ut når det/de går...

Send en forespørsel på mail til TV3 da vel! De synes sikkert det bare er hyggelig med interesserte seere!

Skrevet

Send en forespørsel på mail til TV3 da vel! De synes sikkert det bare er hyggelig med interesserte seere!

Tror det er TV Norge

Gjest uten signatur
Skrevet

Åja, det går noe dr. Phil-greier på TV3 også. Men det er kanskje noe annet?

Gjest tv-seer
Skrevet

Sist jeg så den familien på Dr.Phil hadde hun fått barnet og faren til dette barnet og hans familie ville nå plutselig være en del av dette barnets liv.

Det var bare krangling mellom disse familiene på det showet. Og de ble aldri enig om noe mer. Etter denne gangen har jeg ikke sett mere til Dr.Phil familien

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...