Gå til innhold

Litt av en prisoppgang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før helga kostet de nystekte rosinbollene på Rimi 3,90 og det gikk da gjerne med 2-3 stykker på morran. Nå koster de 7,50! Effektiv omlegging til sunnere kosthold og bedre økonomi om ikke annet. :o(

Men bortimot en fordobling av prisen da gitt!

Fortsetter under...

mariaflyfly
Skrevet

Lillemus, det er selvfølgelig et tegn på at du skal spise knekkebrød istedet. ;o)

Skrevet

Nå skal de tjene inn igjen det de har tapt på streiken. Så til syvende og sist er det vi som betaler for den.

Skrevet

Lillemus, det er selvfølgelig et tegn på at du skal spise knekkebrød istedet. ;o)

Knekkebrød? Det er godt, men det kommer ikke opp mot nystekte, varme rosinboller da... *Stønn*

laguna1365380434
Skrevet

Selvsagt kjipt med sånne umenneskelige prisstigninger, men fortsatt en ganske billig dille da..;)

Det er verre når en plutselig utvikler avhengighetsforhold av rådyre sushibiter eller hvit belgisk sjokolade og sånn..

(jeg ligger under for begge for tiden..Og sånne chilimarinerte oliven fra Sultan..Jeg må bare gi meg!)

:-)

Skrevet

Selvsagt kjipt med sånne umenneskelige prisstigninger, men fortsatt en ganske billig dille da..;)

Det er verre når en plutselig utvikler avhengighetsforhold av rådyre sushibiter eller hvit belgisk sjokolade og sånn..

(jeg ligger under for begge for tiden..Og sånne chilimarinerte oliven fra Sultan..Jeg må bare gi meg!)

:-)

Hvit sjokolade? *Grøss* Skulle ikke vært lov å kalle sånt sjokolade!

Annonse

Skrevet

Å jodda....

På Starbucks har de til og med en kaffe de kaller white chocolate moccha *sikle*

Skrevet

Er vel en kjedelig konsekvens av streiken...

Skrevet

Å jodda....

På Starbucks har de til og med en kaffe de kaller white chocolate moccha *sikle*

Jaaaa, åhhh den er såååå god!

Kom til Norge NÅ!

mariaflyfly
Skrevet

Knekkebrød? Det er godt, men det kommer ikke opp mot nystekte, varme rosinboller da... *Stønn*

Sunt, vettu! ;o)

Skrevet

Jaaaa, åhhh den er såååå god!

Kom til Norge NÅ!

Egentlig er jeg nesten litt glad noe sånt ikke finnes her. Ikke bra for lommeboka. Men om noen få timer skal jeg til London :-)

Skrevet

Da får du bake dem selv da vet du. Går fint an det :)

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

enig, det ser ut som smult.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Samme hva de kaller det for meg, det er svinegodt uansett..MMMMM!

Skrevet

Jeg har hørt at de anslår en forbigående 20% stigning på alle matpriser pga streiken..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...