Gjest mp3-samleren Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Hjelp!! Jeg har minst 10000 mp3 på pc + brenner, men får ikke sangene til å "virke" på en "vanlig" cd-spiller. Hvordan gjør jeg det??? Vil høre på musikk i bilen og på hytta også sukk... 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 hmmm... jeg hadde det motsatte prblemet, at jeg ikke fikk brendt om til audio, bare mp3. MEN så fikk jeg Nero...å da ordna alt seg:) Men det skal jo gå and med Windows Media Player også. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Har du "lukket" cd`en? Hvis ikke, får du ikke spilt av. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Har du "lukket" cd`en? Hvis ikke, får du ikke spilt av. *S* først så skjønnte jeg det på en ironisk måte, åsså gikk det opp for meg hva som egentlig sto der:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Du må brenne filene som audio-cd. Hvis du ikke har sånne fancysmancy cd-spillere som spiller mp3 da. Men uansett må du lukke cden som Rusle sier, men det gjør den automatisk om du brenner audio-cd. Alle brenneprogram som er litt nyere enn 2 år har det. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 *S* først så skjønnte jeg det på en ironisk måte, åsså gikk det opp for meg hva som egentlig sto der:) Ser jo nå at svaret var helt håpløst ;o) H*n har sikkert dratt på hytta nå. Håper h*n skjønte hva jeg mente ;-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Du må brenne filene som audio-cd. Hvis du ikke har sånne fancysmancy cd-spillere som spiller mp3 da. Men uansett må du lukke cden som Rusle sier, men det gjør den automatisk om du brenner audio-cd. Alle brenneprogram som er litt nyere enn 2 år har det. Ja, de har jo det, men ikke WinOn cd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.