Gå til innhold

mp3-spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest mp3-samleren
Skrevet

Hjelp!!

Jeg har minst 10000 mp3 på pc + brenner, men får ikke sangene til å "virke" på en "vanlig" cd-spiller. Hvordan gjør jeg det???

Vil høre på musikk i bilen og på hytta også sukk...

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

hmmm... jeg hadde det motsatte prblemet, at jeg ikke fikk brendt om til audio, bare mp3.

MEN så fikk jeg Nero...å da ordna alt seg:)

Men det skal jo gå and med Windows Media Player også.

Gjest Rusle
Skrevet

Har du "lukket" cd`en? Hvis ikke, får du ikke spilt av.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Har du "lukket" cd`en? Hvis ikke, får du ikke spilt av.

*S* først så skjønnte jeg det på en ironisk måte, åsså gikk det opp for meg hva som egentlig sto der:)

Skrevet

Du må brenne filene som audio-cd. Hvis du ikke har sånne fancysmancy cd-spillere som spiller mp3 da. Men uansett må du lukke cden som Rusle sier, men det gjør den automatisk om du brenner audio-cd. Alle brenneprogram som er litt nyere enn 2 år har det.

Gjest Rusle
Skrevet

*S* først så skjønnte jeg det på en ironisk måte, åsså gikk det opp for meg hva som egentlig sto der:)

Ser jo nå at svaret var helt håpløst ;o)

H*n har sikkert dratt på hytta nå. Håper h*n skjønte hva jeg mente ;-)

Gjest Rusle
Skrevet

Du må brenne filene som audio-cd. Hvis du ikke har sånne fancysmancy cd-spillere som spiller mp3 da. Men uansett må du lukke cden som Rusle sier, men det gjør den automatisk om du brenner audio-cd. Alle brenneprogram som er litt nyere enn 2 år har det.

Ja, de har jo det, men ikke WinOn cd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...