stromme Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Hva koster det å asfaltere gårdsplassen, kontra feks å legge sten, singel...... 0 Siter
Gjest disse prisene fikk jeg Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Jeg spurte akkurat entrepenøren vår om det, og han sa ca 100,- kvadratmeteren. Da er grunnen ferdig her hos oss. Jeg skal ha stein på noe og det var 110,- kvadraten men da kommer jo sand og diverse i tillegg. 0 Siter
stromme Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Skrevet 28. mai 2004 Jeg spurte akkurat entrepenøren vår om det, og han sa ca 100,- kvadratmeteren. Da er grunnen ferdig her hos oss. Jeg skal ha stein på noe og det var 110,- kvadraten men da kommer jo sand og diverse i tillegg. Gosj.....det var dyrt.....blir 15-20000 hos oss det.... æsj... 0 Siter
Gjest disse prisene fikk jeg Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Gosj.....det var dyrt.....blir 15-20000 hos oss det.... æsj... Hør med din lokale entrepenør, kanskje det er billigere hos han? Men jeg er enig i at det er dyrt, ja... Særlig når man har en stor gårdsplass, slik som vi også har. Men jeg kan nesten ikke ha plen der heller, for det passer liksom ikke. Så for tiden er det kun grus som vi drar inn i hele huset, men nå blir det snart belegningsstein i alle fall på en del av det, og så tenkte vi å ha asfalt resten. Men det får bli et annet år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.