Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster det å asfaltere gårdsplassen, kontra feks å legge sten, singel......

Fortsetter under...

Gjest disse prisene fikk jeg
Skrevet

Jeg spurte akkurat entrepenøren vår om det, og han sa ca 100,- kvadratmeteren. Da er grunnen ferdig her hos oss.

Jeg skal ha stein på noe og det var 110,- kvadraten men da kommer jo sand og diverse i tillegg.

Skrevet

Jeg spurte akkurat entrepenøren vår om det, og han sa ca 100,- kvadratmeteren. Da er grunnen ferdig her hos oss.

Jeg skal ha stein på noe og det var 110,- kvadraten men da kommer jo sand og diverse i tillegg.

Gosj.....det var dyrt.....blir 15-20000 hos oss det....

æsj...

Gjest disse prisene fikk jeg
Skrevet

Gosj.....det var dyrt.....blir 15-20000 hos oss det....

æsj...

Hør med din lokale entrepenør, kanskje det er billigere hos han?

Men jeg er enig i at det er dyrt, ja... Særlig når man har en stor gårdsplass, slik som vi også har. Men jeg kan nesten ikke ha plen der heller, for det passer liksom ikke.

Så for tiden er det kun grus som vi drar inn i hele huset, men nå blir det snart belegningsstein i alle fall på en del av det, og så tenkte vi å ha asfalt resten. Men det får bli et annet år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...