Gå til innhold

Her sitter jeg og nyter utsikten - ha ei gò helg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vakkert...ikke annet å si om det. :)

Ha en fin helg!

Skrevet

Ser kjølig ut. Blir det bra badetemperatur utover sommeren eller? :)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Vakkert...ikke annet å si om det. :)

Ha en fin helg!

Takk du også. Titt innom hj.sider, har lagt ut, og legger ut mer.

Skrevet

Ser kjølig ut. Blir det bra badetemperatur utover sommeren eller? :)

Klar at det blir, bare ta deg en tur - så skal jeg finne en holme til deg;-)

Skrevet

Takk du også. Titt innom hj.sider, har lagt ut, og legger ut mer.

Kjempefine bilder! Titter nok innom iblant.

Neste helg skal vi ta fyrtårnovernatting light; dvs. at det ikke er så langt, men likevel spesielt nok. Tar med Ingrid, og overnatter i en av leilighetene til Obrestad fyr. Håper det blir en del stemning der også. :)

* * *

Skrevet

Kjempefine bilder! Titter nok innom iblant.

Neste helg skal vi ta fyrtårnovernatting light; dvs. at det ikke er så langt, men likevel spesielt nok. Tar med Ingrid, og overnatter i en av leilighetene til Obrestad fyr. Håper det blir en del stemning der også. :)

* * *

Ta litt bilder da(?)

Skrevet

Ta litt bilder da(?)

Gjett om :)

Håper det fine været vi har nå holder, evt. kommer tilbake igjen, til neste helg også.

Skal nok få tatt noen fine bilder -

Skrevet

Akk.. nå må jeg IHVERTFALL få rævva i gir og spørre om fri så jeg kommer meg hjem til st.hans (ER det for tidlig å spørre om slikt når man bare har jobba i uke? er forsåvidt bare praksisplass gjennom aetat.. humm) *sitrer av hjemlengsel*

Hvor er det forresten? Ser jo himla kjent ut, men det kan jo hende at alle sånne steder bare ser veldig like ut ;)

Skrevet

Akk.. nå må jeg IHVERTFALL få rævva i gir og spørre om fri så jeg kommer meg hjem til st.hans (ER det for tidlig å spørre om slikt når man bare har jobba i uke? er forsåvidt bare praksisplass gjennom aetat.. humm) *sitrer av hjemlengsel*

Hvor er det forresten? Ser jo himla kjent ut, men det kan jo hende at alle sånne steder bare ser veldig like ut ;)

Træna, Helgeland.

Skrevet

Kanskje du kjenner deg bedre igjen her: http://home.online.no/~t-je4/bilder/stemninger/Vaarpaatraena.jpg

Skrevet

Hei.

Flotte natur bilder og flotte barn du har.

God helg til deg også.

Skrevet

Hei.

Flotte natur bilder og flotte barn du har.

God helg til deg også.

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...