Gå til innhold

blitt for tynn-til J.G Oppheim og andre


Gjest lille_trille

Anbefalte innlegg

Gjest lille_trille

hei!!

sliter med spiseforstyrrelser, men nå har jeg innsett at jeg må legge på meg litt..men det kun på rompa og bena..vil ikke ha større mage, så jeg lurer på om det hjelper å trene lår og rompemuskler samtidig som jeg spiser bedre og trener noe mindre..har brukt å trene nesten hver dag og da ofte spinning..og fettet bare rant av på bena/rompa/hofter...slanka meg litt samtidig og da..men spinning er vel en bra ben og rompetrening om jeg har stor motstand...eller blir jeg bare tynnere av å spinne..trenger virkelig hjelp..vil gjerne legge på meg og få et bedre forhold til maten men er skrekkeli redd for at alt skal legge seg på magen og sideflesket..

så om jeg spiser bedre og trener magemuskler jevnilig, vil jeg da legge på meg på magen???vil ikke ha tynne brin og lita rompe med den feite magen..

jeg setter virkelig pris på råd..jegvet ikke hva jeg skal gjøre lengre...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snafus

Hei Lille_trille.

Ville bare si at du er kjempeflink, og jeg ble glad da jeg så innlegget ditt. Har tidligere skrevet et innlegg hvor jeg ba deg ikke kalle deg lille-trille fordi du er jo absolutt ikke det.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

flott at du har kommet fram til at du vil legge på deg. Det betyr jo at du virkelig beveger deg i positiv retning. jeg benytter anledningen til applaus. Gi deg selv kreditt for jobben du gjør med deg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Flott å høre at du har fått et bevisst forhold til kroppen din! Bra for deg ;)

Hvis du vil legge på deg uten å legge på deg fett, foreslår jeg at du kutter ut all trening hvor hovedvekten går på å brenne fett (løping, spinning osv) og heller begynner å trene med vekter. Da legger du på deg muskler *samtidig* som du brenner fett - og jo mer muskler du har: jo mer fett forbrenner du :)

Er selv en ganske normal gutt som veide alt for lite for ikke så lenge siden. Begynte så å trene vekter og spise riktig og vekta har skutt i været uten at jeg har lagt på meg for mye fett :)

Hvis du vil kan du godt maile meg :) - si fra så får du addressen min og jeg kan gi deg noen tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Flott å høre at du har fått et bevisst forhold til kroppen din! Bra for deg ;)

Hvis du vil legge på deg uten å legge på deg fett, foreslår jeg at du kutter ut all trening hvor hovedvekten går på å brenne fett (løping, spinning osv) og heller begynner å trene med vekter. Da legger du på deg muskler *samtidig* som du brenner fett - og jo mer muskler du har: jo mer fett forbrenner du :)

Er selv en ganske normal gutt som veide alt for lite for ikke så lenge siden. Begynte så å trene vekter og spise riktig og vekta har skutt i været uten at jeg har lagt på meg for mye fett :)

Hvis du vil kan du godt maile meg :) - si fra så får du addressen min og jeg kan gi deg noen tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...