Gå til innhold

Er konfirmasjonskort noe å ta vare på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Har du tatt vare på dem til nå, så kan du like godt la dem ligge i ti år til. ;)

Ta vare på dem. Det er som hun oppe i tråden sier. Det er hyggelige minner om spesielt avdøde som står deg nær. Jeg har ett kort jeg er spesielt glad i, fra en god venn som døde ung. Ikke kast dem, de får plass i en skoeske og det har alle plass til..

Gjest uten signatur

Spør konfirmanten! Er det deg, og du er i tvil, kast dem!

Den største verdien av konfirmantkort er at en kan se hva andre har gitt, når en skal gi tilbake. Lag en liste isteden. Et ark for hver konfirmasjon har en plass til å oppbevare.

Annonse

Gjest uten signatur

Ta vare på dem. Det er som hun oppe i tråden sier. Det er hyggelige minner om spesielt avdøde som står deg nær. Jeg har ett kort jeg er spesielt glad i, fra en god venn som døde ung. Ikke kast dem, de får plass i en skoeske og det har alle plass til..

Ja, men etterhvert så blir det mange skoesker, hvis en er flere i familien og alle skal ta vare på skoesker fra konfirmasjon og kanskje andre begivenheter også. Skolebøker, barneleker,de første klærne osv osv.

Ofte viser det seg at den som har spart har spart for andre enn seg selv også, og de andre er ikke interessert i 'skoeskene'. En venninne av meg sparte for barna i tretti år, bare får å få et sukk til takk da hun ville at de skulle overta det. Ungene kjørte det rett på søpla.

Nei, kast det meste, lev i nuet og ikke i fortiden! Du glemmer det du kaster allikevel.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Ja, men etterhvert så blir det mange skoesker, hvis en er flere i familien og alle skal ta vare på skoesker fra konfirmasjon og kanskje andre begivenheter også. Skolebøker, barneleker,de første klærne osv osv.

Ofte viser det seg at den som har spart har spart for andre enn seg selv også, og de andre er ikke interessert i 'skoeskene'. En venninne av meg sparte for barna i tretti år, bare får å få et sukk til takk da hun ville at de skulle overta det. Ungene kjørte det rett på søpla.

Nei, kast det meste, lev i nuet og ikke i fortiden! Du glemmer det du kaster allikevel.

Jeg har alltid vært en kasteperson. det eneste jeg har tatt vare på er de klærne de hadde på fra sykehuset. Det synes jeg er nok. Men en skoeske med gratulesjonskort er en verdifull ting, synes jeg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...