Gå til innhold

Pappa og barn på ferie alene uten muttern.

Anbefalte innlegg

Gjest ferieklar snart
Skrevet

Hun skal jobbe hele sommeren så har dere noen forslag til ferie for en pappa med to barn på 8 og 12 år ?Ikke så veldig dyrt.Vi liker å fiske, spille fotball, bade, biler, all form for sport egentlig, hunder, hester......

Skrevet

Bø i telemark: besøke badeland.Også er det jo fiskemuligheter i nærheten.

;)

Skrevet

Bø i telemark: besøke badeland.Også er det jo fiskemuligheter i nærheten.

;)

Bra forslag. Gocart og ridemuligheter innen rekkevidde. Villmarkmuseèt i Bø, sommerland som Lorangermy skriver, bra sportsbutikker. kanoutleie, gårdsbesøk på Evjetunet, med alle slags dyr som unger har interesse av.

Lifjell, med ridning og dyr.

Stranden på Akkerhaugen er nesten bestandig varm, og barnevennelig. Rett ved siden av ligger en god fiskeelv, Sauarelva ;)(Det skrives sånn, selv om de fleste tror noe annet)

En liten kjøretur i skumringen, og du ser elg og rådyr, hare og kanskje en rev er du heldig. Moro for unger.

Pizzafjoset, som stopp på dagen når dere er sultne - med direkte utsyn til harrystripa :-))

Dette vet jeg pga. at sambo, ungene og jeg har tilbragt maaaange herlige dager på gården hans der oppe, etter bestefaren :-)

Gjest alenemor om sommeren
Skrevet

En av de mest vellykkede feriene vi hadde når barna var på dine barns alder var på Brennabu. Aktivitetene står i kø for store og små. Det er mange foreldre - og besteforeldre - som reiser alene med ungene hit.

http://www.aktivioslo.no/kunder/brennabu/index.html

Ja, 'Om sommeren tilbyr Brennabu en ukes aktivitetsferie for familier'

Har prøvd, veldig veldig pos. for unger!!

Ta med kaffekoker selv - hvis de ikke er litt rausere enn dengang....

Skrevet

Bra forslag. Gocart og ridemuligheter innen rekkevidde. Villmarkmuseèt i Bø, sommerland som Lorangermy skriver, bra sportsbutikker. kanoutleie, gårdsbesøk på Evjetunet, med alle slags dyr som unger har interesse av.

Lifjell, med ridning og dyr.

Stranden på Akkerhaugen er nesten bestandig varm, og barnevennelig. Rett ved siden av ligger en god fiskeelv, Sauarelva ;)(Det skrives sånn, selv om de fleste tror noe annet)

En liten kjøretur i skumringen, og du ser elg og rådyr, hare og kanskje en rev er du heldig. Moro for unger.

Pizzafjoset, som stopp på dagen når dere er sultne - med direkte utsyn til harrystripa :-))

Dette vet jeg pga. at sambo, ungene og jeg har tilbragt maaaange herlige dager på gården hans der oppe, etter bestefaren :-)

Et øyeblikk der, trodde jeg at du bodde der. ;)

Har vært i Bø selv, og det er et flott sted.

ANBEFALES!!

Skrevet

Et øyeblikk der, trodde jeg at du bodde der. ;)

Har vært i Bø selv, og det er et flott sted.

ANBEFALES!!

Bor ikke der nei, men har vært der mye :-)

Jeg glemte forresten å nevne heitahøle (snodig navn:). Både utendørs, og innendørs basseng, men mulighet for å kjøpe en matbit på bassengkanten. Solarium i andre - for den som måtte ønske det.

Skulle vel være en del å velge i da :-) Nå spørs det jo hvor i landet denne pappaen bor, men det er iallefall et veldig bra sted både for unger og voksne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...