Lorangemy Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Jeg er litt lei av å gå inn på de samme sidene hver dag, (unntatt DOL, selvfølgelig), vet du om en bra side på nettet? Din favoritt eller en side som er verdt å se? Da mottar jeg det tipset med stor takknemlighet. 0 Siter
Gjest Prøv Blink Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Jeg ble medlem av Blink for en stund siden (under Dagbladet) og det er gøy. Du lager din egen profil, og kan melde deg inn i en haug med interessegrupper og debattgrupper. Så da har du mye du kan kikke på hver dag. Blink er ikke et vanlig sjekkested (selv om man selvsagt kan dèt også), men et sted å få nye bekjentskaper/venner. 0 Siter
Lorangemy Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Skrevet 29. mai 2004 Jeg ble medlem av Blink for en stund siden (under Dagbladet) og det er gøy. Du lager din egen profil, og kan melde deg inn i en haug med interessegrupper og debattgrupper. Så da har du mye du kan kikke på hver dag. Blink er ikke et vanlig sjekkested (selv om man selvsagt kan dèt også), men et sted å få nye bekjentskaper/venner. Thank U!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.