Gå til innhold

EF språkkurs

Anbefalte innlegg

Gjest Eventyrlysten
Skrevet

Noen som har vært på et av EF sine spårkkurs? Hvor var dere og var det verdt det?

Skrevet

Jeg har vært i Eastbourne. Koste meg stort. Lærte å si fitte på italiensk. Anbefales.

Skrevet

Jeg var på språkkurs for en "liten evighet" siden. Tre uker i Southsea/Portsmouth i sør-England. Fin opplevelse og lærerikt. :-)

Hvor gammel er du forresten? Selv var jeg 16.

Skrevet

IKke EF, men STS. Dro til Bournemouth i '96 (sommeren etter videregående), og den står fortsatt som en av de BESTE sommerne jeg noengang har hatt.

Hadde litt kontakt med noen EF-studenter i nærheten, og ifølge dem var det visst skikkelig dårlig organisering. F.eks. skjedde det noe så de aldri fikk sett stonehenge. De måtte stå uttafor og vente på en buss som kunne ta dem tilbake :/

Men det kan jo være unntaket da :)

Skrevet

IKke EF, men STS. Dro til Bournemouth i '96 (sommeren etter videregående), og den står fortsatt som en av de BESTE sommerne jeg noengang har hatt.

Hadde litt kontakt med noen EF-studenter i nærheten, og ifølge dem var det visst skikkelig dårlig organisering. F.eks. skjedde det noe så de aldri fikk sett stonehenge. De måtte stå uttafor og vente på en buss som kunne ta dem tilbake :/

Jeg reiste med EF og fikk sett Stonehenge, Bath mm. :-)

Skrevet

... for ikke å snakke om Paris og London - det var stort den gang! :-)

Skrevet

... for ikke å snakke om Paris og London - det var stort den gang! :-)

Ja jeg kan tenke meg de fleste gruppene hadde det helt fint og problemfritt.

Paris var kjempegøy, hehe, vi fikk sett aaltfor lite! Tilbragte jo en dag i EuroDisney, men dro hjem akkurat idet det ble mørkt, alle lysene kom på og opptogene starta *sukke*

Tror faktisk jeg må ta meg en tur en gang det kommer ekstra penger min vei :)

Gjest strandhai
Skrevet

Var utvekslinsstudent i USA med EF i fjor!:-) Og DET anbefales hvertfall!

Jeg så at noen her hevda at en gruppe EF-studenter hadde vært uheldige en gang, og sånne episoder skjer jo. Det lureste du gjør er å bestille kataloger fra alle operatørene og selv avgjøre hvem du mener har det beste opplegget.

Jeg valgte EF fordi jeg syns deres opplegg virket best, og fordi jeg hadde hørt bekymringsverdige ting om andre operatører....

Lykke til! Håper du gjør det!:-)

Skrevet

Jeg har vært i Eastbourne. Koste meg stort. Lærte å si fitte på italiensk. Anbefales.

Hvorfor anbefales det å si fitte på italiensk? *S*

Skrevet

Hvorfor anbefales det å si fitte på italiensk? *S*

Det kommer selvfølgelig an på situasjonen man lærer å si ordet i ;o)

Skrevet

Det kommer selvfølgelig an på situasjonen man lærer å si ordet i ;o)

;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...