Gå til innhold

Råd mot nervøs blære

Anbefalte innlegg

Gjest Martinssen
Skrevet

Hei

Om en må opp mange ganger hver natt pga. nervøs blære - hva er feil? Er det noe man kan gjøre mot dette?

Skrevet

Gruer du deg for noe? Kanskje derfor kroppen er litt stressa og sier i fra på denne måten.

Den letteste utveien er vel bare å få det overstått.

Gjest uten signatur
Skrevet

Er du sikker på at det er nervøs blære da? Kan jo være annet også. For meg er hyppig tissing, natt som dag, en konsekvens av en muskelsykdom,som gjør at musklene rundt blæra blir for stramme, med det som konsekvens at den rommer alt for lite, og derfor må tømmes hyppig.

Gjest Minirin
Skrevet

Spør legen om medisinene Detrusitol eller Minirin kan være et alternativ, hvis ikke problemet kan løses på andre måter.

Gjest Uglemor
Skrevet

Gå til legen. Det finnes medikamenter som kan hjelpe.

Skrevet

Først må du til urolog,han finner ut hva som er feil om det er noe da.Jeg hadde samme problem,så nå går jeg på minirin og detrusitol og livet ble mye lettere etter at jeg begynte med tabl. for ca et år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...