Gjest ufrivillig mobilfri Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Plopp sa det så lå den og svømte i do... Nå må jeg altså ha ny mobil. Har mest lyst på samsung E700. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne billigest mulig? Hvor på nettet f.eks? Har også lest om en Samsung E710. Er det en ny modell som er i anmars? Noen som vet når denne eventuelt kommer i salg? Håper noen kan hjelpe meg med dette. Lørdagshjelpen på Elkjøp var det hvertfall ikke mye hjelp i... 0 Siter
Rubia Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Hei du. Om det bare var vann i toalettet på det aktuelle tidspungtet så skal det la seg gjøre å ordne mobilen. Ta ut batteri isåfall, og andre løse deler, og la den tørke godt så vil den mest sannsynlig virke igjen. Lykke til. Hilsen... 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Lørdagshjelper i elektrobutikker er generelt håpløse... Og Elkjøp er ikke akkurat kjent for kunnskapsrik og service-minded betjening. Men gå i en elektrobutikk, gjerne en litt mindre, på en hverdag, så får du bedre hjelp. Pris-sammenligning finner du på http://no.kelkoo.com/ 0 Siter
Gjest ufrivillig mobilfri Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Hei du. Om det bare var vann i toalettet på det aktuelle tidspungtet så skal det la seg gjøre å ordne mobilen. Ta ut batteri isåfall, og andre løse deler, og la den tørke godt så vil den mest sannsynlig virke igjen. Lykke til. Hilsen... Hei Rubia. Det var nok ikke bare vann nedi der nei... :-( Så telefonen er nå erklært tisstelefon. Dette skjedde for noen dager siden, og jeg har tatt løs alle deler som jeg fikk plukka løs og tørket den. Men den kortslutter etter få sekunder og tastaturet virker ikke i det hele tatt... Må nok ha ny mobil ja! Men tusen takk for tips :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Hei Rubia. Det var nok ikke bare vann nedi der nei... :-( Så telefonen er nå erklært tisstelefon. Dette skjedde for noen dager siden, og jeg har tatt løs alle deler som jeg fikk plukka løs og tørket den. Men den kortslutter etter få sekunder og tastaturet virker ikke i det hele tatt... Må nok ha ny mobil ja! Men tusen takk for tips :-) Tok meg 3-4 dager å tørke min etter 30 minutters opphold i eplejuice. Men den funker igjen nå, hehe. 0 Siter
Gjest ufrivillig mobilfri Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Tok meg 3-4 dager å tørke min etter 30 minutters opphold i eplejuice. Men den funker igjen nå, hehe. Hehe... Godt det ikke bare er meg... :-)) 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Hehe... Godt det ikke bare er meg... :-)) Min datter skrudde kokeplaten på fullt, der lå tilfeldigvis min splitter nye Nokia 6610... Heldigvis hadde jeg forsikret den, så jeg fikk igjen ny uten problemer.. 0 Siter
Rubia Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Hei Rubia. Det var nok ikke bare vann nedi der nei... :-( Så telefonen er nå erklært tisstelefon. Dette skjedde for noen dager siden, og jeg har tatt løs alle deler som jeg fikk plukka løs og tørket den. Men den kortslutter etter få sekunder og tastaturet virker ikke i det hele tatt... Må nok ha ny mobil ja! Men tusen takk for tips :-) Vet at de sier de kan ordne mobilen der de selger den om den bare har vært fugtet med vann, men det er vel så mye stress og koster vel såpass at det er enklere å skaffe seg ny vel... Lykke til med ny talatut da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.