Gjest Rusle Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Det kan jeg vel. Stiller jo inn maskinen på forhånd, så jeg velger jo selv om tørketrommelen skal gå etterpå, eller om jeg bare skal vaske :-) Mange muligheter skjønner du. Ja, men da kan du ikke våkne opp til at buksa di er tørr ;o) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Jeg kjenner en som har. Et problem er at den tar lite tøy. Den du ser på tar f.eks. bare 2,5 kilo tøy, mens en vanlig vaskemaskin tar 4,5 kilo. Mulig du kan ha i mere om du bare vasker, men da må du stoppe etter vasken og ta ut en del før du kan tørke. Den tar minst like mye tøy som andre maskiner hvis man kutter ut tørkefungsjonen. Det er et valg man gjør, man behøver ikke stå der klar til å stoppe "farkosten":-) 0 Siter
shandy Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Ja, men da kan du ikke våkne opp til at buksa di er tørr ;o) Selvfølgelig legger jeg da bare inn tøy som tåler tørketrommelen, og det gjør buksa :-) Så da kan jeg våkne til reint, og tørt tøy. Altså, det tøyet som tåler tørketrommel. Puhh 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Selvfølgelig legger jeg da bare inn tøy som tåler tørketrommelen, og det gjør buksa :-) Så da kan jeg våkne til reint, og tørt tøy. Altså, det tøyet som tåler tørketrommel. Puhh Nei - så lett er det nok ikke;-/ 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Selvfølgelig legger jeg da bare inn tøy som tåler tørketrommelen, og det gjør buksa :-) Så da kan jeg våkne til reint, og tørt tøy. Altså, det tøyet som tåler tørketrommel. Puhh Ja, det var akkurat det jeg mente ;o) 0 Siter
shandy Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Nei - så lett er det nok ikke;-/ Si meg, forklarer jeg meg så dårlig, eller vil ikke folk skjønne? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Si meg, forklarer jeg meg så dårlig, eller vil ikke folk skjønne? Mitt siste innlegg var ironi;-) 0 Siter
shandy Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Mitt siste innlegg var ironi;-) Jeg mente ikke deg da, huff, hehe. Så mye tull :-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Har bare prøvd det i en leid leilighet i ferien for et par år siden, og akkurat da var det greit nok, for vi vasket små "porsjoner" og kunne komme hjem til tøy som bar både vasket og tørket. Men jeg husker at jeg tenkte at dette ikke er noe jeg ville ha hatt hjemme. Plass til alt for lite tøy, og så er det irriterende at maskinen er opptatt så lenge. Jeg er en slik person hjemme som vasker etter skippertakmetoden - setter ikke på en og annen vask dann og vann, men tar flere runder på en dag. Og da går vaskemaskinen med vask nr 2 samtidig som trommelen tørker vask nr 1 osv. 0 Siter
laban Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Jeg ville ikke hatt det til en familie pga. den lave kapasiteten. Som de andre nevner, er den omtrent bare halvparten av en vanlig. Er dere bare to voksne, blir det noe annet. Det krever en del sortering av tøy som kan gå rett til tørking, tøy du ikke vil trommeltørke osv. Generelt har Bosch / Siemens gode vaskemaskiner. Selv foretrekker jeg toppladere, altså med åpningen øverst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.