Gå til innhold

Ny mobil

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Hei:)

Skal kjøpe meg ny mobil,men er usikker på hvilken, så er det noen som kan anbefale noen de syns er gode?

Og hvilken abonnemang lønner seg mest? Jeg snakker like i tlf, sender mest sms.

Fortsetter under...

Skrevet

Kommer jo helt an på hva du er vant til, hva du liker og hvor mye du er villig til å betale.

Jeg personlig er kjempefornøyd med min nokia 6600,men har prøvd t630 også. Den er også bra, bare litt annerledes. Smak og behag.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg har Nokia 6610, den er veldig bra. Aldri hatt noe tull med den. Har hatt den siden september i fjor.

Gjest ufrivillig mobilfri
Skrevet

Hei! Jeg må også kjøpe ny mobil nå. Har forhørt meg litt med folk rundt omkring og det er mange som er veldig fornøyde med samsung E700. Så den har jeg også bestemt meg for. Den er stilig og har visstnok brukervennlige menyer og slikt. Eneste minus er at batterikapasiteten er litt dårlig... :-(

Men så var det dette med abonnement og sånn da... Jeg venter spent på om du får svar fra flere angående dette :-) For jeg aner ikke helt hva jeg skal. Er fornøyd med mitt sense abonnement med gratis sms på internet, så jeg vurderer å kjøpe uten abonnement. Ringer veldig lite, sender og mottar mest stort sett. Da vil nok ikke Telenor privat+ være noe for meg...

Lykke til med leting i allefall!

Gjest Grape soda
Skrevet

Nokia 6230... Ingen over, ingen ved siden av. Den har ALT!

Bente831365380491
Skrevet

Hei! Jeg må også kjøpe ny mobil nå. Har forhørt meg litt med folk rundt omkring og det er mange som er veldig fornøyde med samsung E700. Så den har jeg også bestemt meg for. Den er stilig og har visstnok brukervennlige menyer og slikt. Eneste minus er at batterikapasiteten er litt dårlig... :-(

Men så var det dette med abonnement og sånn da... Jeg venter spent på om du får svar fra flere angående dette :-) For jeg aner ikke helt hva jeg skal. Er fornøyd med mitt sense abonnement med gratis sms på internet, så jeg vurderer å kjøpe uten abonnement. Ringer veldig lite, sender og mottar mest stort sett. Da vil nok ikke Telenor privat+ være noe for meg...

Lykke til med leting i allefall!

Jeg har samsung E700, og synes batterikapasiteten er bra! Lader vel opp kanskje en gang i uka!

Og bare for å kommentere abb. ditt, jeg ville aldri valgt sense! De er temmelig dyre, typen hadde det en stund, og hadde regninger på ca 2000 i måneden. Han byttet til chess, og regningene ble redusert til under halvparten!

Annonse

Bente831365380491
Skrevet

Hei!

Jeg vil ikke anbefale nokia, hvertfall ikke hvis du vil ha en ny modell! De fleste er nå sluttet å anbefale nokia, da det er stort sett bare feil på dem. Nokia tester telefonene sine ut på forbrukerne, og kjøper du en helt ny modell, er du nesten garantert å bli plaget, og det er ikke spesielt gøy!

Siemens har nå kommet med mange bra telefoner, og har også fått bra menyer.

Jeg har samsung E700, og er veldig fornøyd med den. Det eneste minuset er at det enten er lyden av eller på, går ikke an å ha den på diskret eller andre profiler. Kameraet på telefonen er kjempebra, og den har god lagringskapasitet og batterikapasitet.

Av abb. vil jeg anbefale chess, de har også telefoner nå. Hvis du går på chess.no finner du en oversikt over priser. Jeg betaler nå 53 (eller 54) øre pr melding, og synes det er helt greit. 9 kr måneden, litt dyrt å ringe, men som du sier, så ringer du veldig lite.

Sense bør du absolutt ikke velge. De er DYRE! (se innlegg lenger ned).

Telenor er også ganske dyre.

Tele2 er bra, og de har også prisgaranti. De skal være billigere enn telenor.

Det er min mening hvertfall, sikkert andre som har andre oppfatninger av både telefoner og abb, som er uenig med meg.....men men

Lips1365380508
Skrevet

Hei!

Jeg vil ikke anbefale nokia, hvertfall ikke hvis du vil ha en ny modell! De fleste er nå sluttet å anbefale nokia, da det er stort sett bare feil på dem. Nokia tester telefonene sine ut på forbrukerne, og kjøper du en helt ny modell, er du nesten garantert å bli plaget, og det er ikke spesielt gøy!

Siemens har nå kommet med mange bra telefoner, og har også fått bra menyer.

Jeg har samsung E700, og er veldig fornøyd med den. Det eneste minuset er at det enten er lyden av eller på, går ikke an å ha den på diskret eller andre profiler. Kameraet på telefonen er kjempebra, og den har god lagringskapasitet og batterikapasitet.

Av abb. vil jeg anbefale chess, de har også telefoner nå. Hvis du går på chess.no finner du en oversikt over priser. Jeg betaler nå 53 (eller 54) øre pr melding, og synes det er helt greit. 9 kr måneden, litt dyrt å ringe, men som du sier, så ringer du veldig lite.

Sense bør du absolutt ikke velge. De er DYRE! (se innlegg lenger ned).

Telenor er også ganske dyre.

Tele2 er bra, og de har også prisgaranti. De skal være billigere enn telenor.

Det er min mening hvertfall, sikkert andre som har andre oppfatninger av både telefoner og abb, som er uenig med meg.....men men

Har nå bestemt meg for Ericsson t610 :) Har hatt Nokia flere ganger, og som du sier er det alltid noe galt med den, og det er jeg enig i,for det har alltid vært no kluss med den jeg nå har, 8310. Den er superliten og hendig,og selv om jeg alltid har vært nokia-fan, så velger jeg ericsson nå, siden kvaliteten er MYE bedre. Dessuten er t610 best i test:) og mange har skryta av den,så den falt i smak ganske fort kan du si :o)

Men takk for gode råd.. ;)

Skrevet

Har nå bestemt meg for Ericsson t610 :) Har hatt Nokia flere ganger, og som du sier er det alltid noe galt med den, og det er jeg enig i,for det har alltid vært no kluss med den jeg nå har, 8310. Den er superliten og hendig,og selv om jeg alltid har vært nokia-fan, så velger jeg ericsson nå, siden kvaliteten er MYE bedre. Dessuten er t610 best i test:) og mange har skryta av den,så den falt i smak ganske fort kan du si :o)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228130

"Den populære mobiltelefonen T610 fra Sony Ericsson har havnet på TCO Developments liste over telefoner med det de mener er for høy stråling."

Bente831365380491
Skrevet

Ok. Ja, har hørt at den er bra! Kommet en nyere utgave av den også. T630 tror jeg den heter!

Lips1365380508
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228130

"Den populære mobiltelefonen T610 fra Sony Ericsson har havnet på TCO Developments liste over telefoner med det de mener er for høy stråling."

Ja,har lest det,men som sagt, snakker veldig lite, og har den aldri i lomma, så overlever det. Tror det er andre ting som er "farligere" enn mobil-stråling som man blir påvirket av i dagliglivet, for å si det sånn..

Gjest ufrivillig mobilfri
Skrevet

Jeg har samsung E700, og synes batterikapasiteten er bra! Lader vel opp kanskje en gang i uka!

Og bare for å kommentere abb. ditt, jeg ville aldri valgt sense! De er temmelig dyre, typen hadde det en stund, og hadde regninger på ca 2000 i måneden. Han byttet til chess, og regningene ble redusert til under halvparten!

Mine regninger ligger på maks 800 i mnd.. Stort sett rundt 500 :-) Fordi man kan sende 50 gratis SMS fra sense sine internetsider. Jeg sparer MYE penger på det, siden jeg har bredbånd.

Har hørt Chess skal være så billig, men hjelper ikke hvis jeg ikke kan sende mld fra internet gratis...

En annen ting med sense er at jeg ikke betaler månedsavgift, også det passer meg veldig bra siden jeg har så lavt forbruk...

Annonse

Gjest lille rosinen
Skrevet

Kjæresten min har t610 og er ikke så veldig fornøyd med den. Veldig tungvindt å skrive sms med, litt tunge knapper, og den "henger" litt... Jeg skal kjøpe Samsung E700. Tror den er bra.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Mine regninger ligger på maks 800 i mnd.. Stort sett rundt 500 :-) Fordi man kan sende 50 gratis SMS fra sense sine internetsider. Jeg sparer MYE penger på det, siden jeg har bredbånd.

Har hørt Chess skal være så billig, men hjelper ikke hvis jeg ikke kan sende mld fra internet gratis...

En annen ting med sense er at jeg ikke betaler månedsavgift, også det passer meg veldig bra siden jeg har så lavt forbruk...

Ikke bruk Telenor. Det er jammen dyrt og er du litt fosein med regningen så sender de det til inkasso. En gang så fikk jeg inkassokrav i posten samme dagen som betalingsfristen gikk ut. De er litt for ivrige...

Bente831365380491
Skrevet

Betaler kun 9 kr måneden i abb, og det synes jeg er overlevbart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...