Gå til innhold

Tv2 hjelper deg, ang. selvbruningskrem

Anbefalte innlegg

Gjest Geddo
Skrevet

Noen som vet hvilken selvbruningskrem som ble best i test med tv2 hjelper deg ???

Tror programmet ble sendt i slutten av mars en gang

Skrevet

se på www.tv2.no/hjelperdeg Der, i kolonnen til venstre, finner du en link til tester. Der burde du finne det du leter etter.

Gjest Geddo
Skrevet

se på www.tv2.no/hjelperdeg Der, i kolonnen til venstre, finner du en link til tester. Der burde du finne det du leter etter.

JA gjorde det, men jeg fant ikke den... De henviste til en kosmetikk-hjemmeside, men der sto det ingenting om testen.

Skrevet

JA gjorde det, men jeg fant ikke den... De henviste til en kosmetikk-hjemmeside, men der sto det ingenting om testen.

Å.Ja da så. Jeg sjekket ikke på forhånd selvfølgelig. Det er bare her jeg har funnet de testene jeg har lett etter før...

Får håpe noen andre her inne vet det da.

Skrevet

Selvbruning - Kremen fra BodyShop og Christian Dior

Gjest Russel
Skrevet

Det ble den som gjorde at du var neger iløpet av 2 minutter !Kuult.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...