Gå til innhold

Hurra, jeg ha funnet

Anbefalte innlegg

Gjest maiklive
Skrevet

bilnøkklene som jeg klaget min nød på her inne..og søkte råd hvor jeg kunne finne dem...jeg holdt på å bli tullerusk av å lete..tømte omentrent hele huset, ja selv søpppla, men ingen nøkkkler

Jeg hadde helt gitt opp. Etter 2 uker så dukker de opp i lag med kaseerolllokk og slike ting... helt utrolig.kan ikke fatte at jeg har satt dem dit. Måtte bare dele dette med dere og takke alle som svarte på denne tråden her: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/index.wa?ForumId=6

og alle gode råd dere kom med...gjett at jeg er glad i dag. HURRA

Skrevet

Hehe. Det var vel ikke akkurat det mest naturlige stedet å lete, nei.

Men det er jo slik, at det som ikke er stjålet eller har brent opp, finnes ett eller annet sted.

Jeg fant igjen mine bilnøkler i en dressjakkelomme (jakka hang i "kjoleklesskapet" fordi den blir brukt sjelden) over et halvt år etter de ble borte.

Gjest maiklive
Skrevet

la inn feil link til den første tråden min..skjønte ikke hvordan jeg sku legge inn rett...hmmmm??

Gjest ganske glemsk iblant
Skrevet

Jeg fant nylig igjen sertifikatet mitt, jeg. Hadde vært borte i et år...hadde fått nytt i mellomtiden.

Hvor det lå? I skjørtelommen på bunaden min! Regna ut jeg sist brukte den på 17.mai i fjor. Jammen flaks at jeg gjorde det i år også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...