Gå til innhold

Noen gode ferieforslag??

Anbefalte innlegg

Gjest tar gjerne imot forslag
Skrevet

Har ikke så god råd denne sommeren, men har veldig lyst til å dra på ferie likevel. Noen forslag som ikke koster altfor mye? Vi bor i nord, og kan godt kjøre et stykke....

Gjest dårlig råd
Skrevet

Jeg har det samme problemet og har rett og slett tenkt å hoppe på en restplass med mine to barn. Det koster ca 3600 til sammen for en ukke. Men det er til gjengjeld billig å være der.

Gjest tar gjerne imot forslag
Skrevet

Jeg har det samme problemet og har rett og slett tenkt å hoppe på en restplass med mine to barn. Det koster ca 3600 til sammen for en ukke. Men det er til gjengjeld billig å være der.

Vil ikke reise til syden, da jeg er gravid, og ikke vil utsette meg og barnet for verken det ene eller det andre. Dessuten har vi ikke pass, og dermed blir det 2 tusen dyrere uansett....Men takk for forslaget!!! :)

Gjest flaggermusa
Skrevet

Skal også hoppe på en tur med ungene i sommer :) Håper det blir billige turer !!!! Hva pleier prisene å ligge på ? Har tenkt oss til Hellas 1 uke.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Skal også hoppe på en tur med ungene i sommer :) Håper det blir billige turer !!!! Hva pleier prisene å ligge på ? Har tenkt oss til Hellas 1 uke.

Tror du kan få tur til rundt 1000 kr, viss du kan hoppe på innen et par dager, men er ikke sikker.

Skrevet

Jeg drømmer om gammeldags seterferie....med geiter, melking, ysting, kinning, rømmegraut, ørretfiske og turer i fjellet.

Kjempefint for hele familien og ikke så dyrt.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg drømmer om gammeldags seterferie....med geiter, melking, ysting, kinning, rømmegraut, ørretfiske og turer i fjellet.

Kaller du det ferie? Minner om dagliglivet det..Slit og strev for det daglige brød..:) Jeg er vel litt påvirket siden jeg har jobbet som budeie noen somre..

sandra1365380284
Skrevet

Kjør til Sverige og ha med telt...om dere ikke låner/har campingvogn. Så tar dere ferga over til Finnland og drar med barna til mumiland ;)

Skrevet

Kaller du det ferie? Minner om dagliglivet det..Slit og strev for det daglige brød..:) Jeg er vel litt påvirket siden jeg har jobbet som budeie noen somre..

Det behøver ikke være hardt arbeid 18 timer i døgnet, men å få litt smaken på det livet man levde før, og fortsatt lever enkelte steder.

Ja, jeg er faktisk skapbudeie.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...