Gjest tar gjerne imot forslag Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Har ikke så god råd denne sommeren, men har veldig lyst til å dra på ferie likevel. Noen forslag som ikke koster altfor mye? Vi bor i nord, og kan godt kjøre et stykke.... 0 Siter
Gjest dårlig råd Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Jeg har det samme problemet og har rett og slett tenkt å hoppe på en restplass med mine to barn. Det koster ca 3600 til sammen for en ukke. Men det er til gjengjeld billig å være der. 0 Siter
Gjest tar gjerne imot forslag Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Jeg har det samme problemet og har rett og slett tenkt å hoppe på en restplass med mine to barn. Det koster ca 3600 til sammen for en ukke. Men det er til gjengjeld billig å være der. Vil ikke reise til syden, da jeg er gravid, og ikke vil utsette meg og barnet for verken det ene eller det andre. Dessuten har vi ikke pass, og dermed blir det 2 tusen dyrere uansett....Men takk for forslaget!!! 0 Siter
Gjest flaggermusa Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Jeg har det samme problemet og har rett og slett tenkt å hoppe på en restplass med mine to barn. Det koster ca 3600 til sammen for en ukke. Men det er til gjengjeld billig å være der. Skal også hoppe på en tur med ungene i sommer Håper det blir billige turer !!!! Hva pleier prisene å ligge på ? Har tenkt oss til Hellas 1 uke. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Skal også hoppe på en tur med ungene i sommer Håper det blir billige turer !!!! Hva pleier prisene å ligge på ? Har tenkt oss til Hellas 1 uke. Tror du kan få tur til rundt 1000 kr, viss du kan hoppe på innen et par dager, men er ikke sikker. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Jeg drømmer om gammeldags seterferie....med geiter, melking, ysting, kinning, rømmegraut, ørretfiske og turer i fjellet. Kjempefint for hele familien og ikke så dyrt. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Jeg drømmer om gammeldags seterferie....med geiter, melking, ysting, kinning, rømmegraut, ørretfiske og turer i fjellet. Kjempefint for hele familien og ikke så dyrt. Kaller du det ferie? Minner om dagliglivet det..Slit og strev for det daglige brød.. Jeg er vel litt påvirket siden jeg har jobbet som budeie noen somre.. 0 Siter
sandra1365380284 Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Jeg drømmer om gammeldags seterferie....med geiter, melking, ysting, kinning, rømmegraut, ørretfiske og turer i fjellet. Kjempefint for hele familien og ikke så dyrt. Kjør til Sverige og ha med telt...om dere ikke låner/har campingvogn. Så tar dere ferga over til Finnland og drar med barna til mumiland 0 Siter
BettyBlue Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Kaller du det ferie? Minner om dagliglivet det..Slit og strev for det daglige brød.. Jeg er vel litt påvirket siden jeg har jobbet som budeie noen somre.. Det behøver ikke være hardt arbeid 18 timer i døgnet, men å få litt smaken på det livet man levde før, og fortsatt lever enkelte steder. Ja, jeg er faktisk skapbudeie. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.