Gå til innhold

I stedet for å formatere

Anbefalte innlegg

Gjest pc-idiot
Skrevet

kan jeg bare gå i utforsker og slette alt som er lagt på c?

Jeg får ikke formatert, får bare melding om at det ikke er minne nok.

Skrevet

Du kan ikke formatere c: fra windows. Du får heller ikke sletta alle filer, fordi det ligger filer der som windows bruker.

Skrevet

Hvordan prøver du å formatere?

Du må starte maskinen fra oppstartsdiskett for å formatere c-partisjonen.

Gjest pc-idiot
Skrevet

Hvordan prøver du å formatere?

Du må starte maskinen fra oppstartsdiskett for å formatere c-partisjonen.

Jeg starter fra oppstartsdiskett, har forsøkt å lage ny oppstartsdiskett men heller ikke dette hjelper.

Jeg skriver format c: får spøsmål om jeg vil formatere og den vanlige advarselen.

Så teller den opp, "kontrollerer eksterende filformat. Registrerer gjeldende ugyldige sektorgrupper. Når den kommer til 88% fullført kommer meldingen om at det ikke er nok minne.

Skrevet

Jeg starter fra oppstartsdiskett, har forsøkt å lage ny oppstartsdiskett men heller ikke dette hjelper.

Jeg skriver format c: får spøsmål om jeg vil formatere og den vanlige advarselen.

Så teller den opp, "kontrollerer eksterende filformat. Registrerer gjeldende ugyldige sektorgrupper. Når den kommer til 88% fullført kommer meldingen om at det ikke er nok minne.

Kan høres ut som det er noe galt på disken. Prøv å starte Windows i sikkermodus og kjør diskscanning.

Nevrolingvistiker
Skrevet

Kan høres ut som det er noe galt på disken. Prøv å starte Windows i sikkermodus og kjør diskscanning.

Hei :)

Putt inn din installasjons-CD, Start installasjonsprosedyren. Da vil du få spørsmål om du ønsker å formattere og re-partisjonere harddisken din. Gjør det. :)

Gjest pc-idiot
Skrevet

Hei :)

Putt inn din installasjons-CD, Start installasjonsprosedyren. Da vil du få spørsmål om du ønsker å formattere og re-partisjonere harddisken din. Gjør det. :)

Men hvordan starter man denne prosedyren, den starter nemlig ikke installering av seg selv så lenge det allerede er installert på maskinen.

Skrevet

Men hvordan starter man denne prosedyren, den starter nemlig ikke installering av seg selv så lenge det allerede er installert på maskinen.

Start maskinen med CDen i. Hvis den ikke booter fra CD må du inn i BIOS og endre bootrekkefølgen. Nøyaktig hvordan dette gjøres avhenger av hovedkortet ditt - sjekk manualen til maskinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...