Gå til innhold

Hvor går hva ?

Anbefalte innlegg

Gjest tomineline
Skrevet

Alle disse programmene der de pusser opp hus og leiligheter, gvilke kanaler går de på ?

Skrevet

Nr 19, mandager klokken 20.00 på tv2. Kun 2 episoder igjen. Spesial-sendinger 20.30 på onsdager med tips og triks.

TvNorge, torsdager 20.00. Går ikke lenger.

NRK, onsdager 19.55 - forandring fryder.

Søndager på tvNorge, 20.00 extreme house-makeover.

Skrevet

Nr 19, mandager klokken 20.00 på tv2. Kun 2 episoder igjen. Spesial-sendinger 20.30 på onsdager med tips og triks.

Dessuten har den australske motsatsen til "nr 19" startet opp, The Block - Bondi Beach heter den. Går på TV2 på fredagskvelder, samt på svensk ZTV. Fredag 4. juni vises del 3 av 14, så der får du med deg det meste.

Se http://www.guiden.tv/sok.aspx?Q=bondi%20beach

Skrevet

Dessuten har den australske motsatsen til "nr 19" startet opp, The Block - Bondi Beach heter den. Går på TV2 på fredagskvelder, samt på svensk ZTV. Fredag 4. juni vises del 3 av 14, så der får du med deg det meste.

Se http://www.guiden.tv/sok.aspx?Q=bondi%20beach

Stemmer det! Den er ikke helt innprenta i min lokale tv-guide enda.

Men om et par uker er den kanskje på plass under topplokket her og. Så bare første episode, og det så ut til å være masse krangling...

Skrevet

Stemmer det! Den er ikke helt innprenta i min lokale tv-guide enda.

Men om et par uker er den kanskje på plass under topplokket her og. Så bare første episode, og det så ut til å være masse krangling...

Har bare sett The Block-auksjonen jeg, temmelig ville tilstander :-)

(Vet ikke hvilken kanal det gikk på...)

Gjest papirtiger
Skrevet

BBC prime er selve moderkanalen for oppussingsprogram :)

Changing rooms er min favoritt, men House invaders og Big strong boys kan være underholdende det også. Går på litt forskjellige tidspunkt.

Tvnorges LystBolig synes jeg er fæl. Alle ender opp med en rød vegg, uansett.

Skrevet

BBC prime er selve moderkanalen for oppussingsprogram :)

Changing rooms er min favoritt, men House invaders og Big strong boys kan være underholdende det også. Går på litt forskjellige tidspunkt.

Tvnorges LystBolig synes jeg er fæl. Alle ender opp med en rød vegg, uansett.

"Alle ender opp med en rød vegg, uansett."

Så sant så sant.

De er ikke helt min stil heller. Det er forsåvidt ikke forandring fryder på nrk heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...