Gå til innhold

Når ta p-pillene?

Anbefalte innlegg

Gjest Stellina
Skrevet

Jeg skulle begynt på nytt brett med p-piller idag, men glemte det visst helt ut, nå er det litt vel sent å få tak i ....

jeg lurer på, kan jeg begynne på p-pillene en annen dag denne uka da? Eller må jeg vente helt til jeg får mensen neste gang?

blæh...alltid må d være no,

hilsen oppgitt,

Fortsetter under...

Skrevet

Det er bare å begynne når som helst. Men les nøye på pakningsvedlegget, prevensjonen er ikke sikker før etter ca 8 dager (sjekk som sagt!). Bruk kondom den perioden, deretter er du trygg.

Skrevet

Hvilket merke?

Såvidt jeg vet kan du begynne når du vil etter denne blødning hvis du bruker annen prevensjon den første uka, men med mange p-piller følger det hele skjemaer i pakningsvedlegget som forteller deg åssen du skal gjøre det.

Gjest I morgen?
Skrevet

Det er bare å begynne når som helst. Men les nøye på pakningsvedlegget, prevensjonen er ikke sikker før etter ca 8 dager (sjekk som sagt!). Bruk kondom den perioden, deretter er du trygg.

Jeg skulle begynne på mine i går men glemte det. Så derfor tok jeg 2 i dag! Det går helt fint :-)

Skrevet

Jeg skulle begynne på mine i går men glemte det. Så derfor tok jeg 2 i dag! Det går helt fint :-)

Er det meningen at en skal ta to piller selv om en har glemt en? Jeg trodde ikke det, men skal ikke protestere om det står så i pakningsvedlegget.

Gjest papirtiger
Skrevet

Er det meningen at en skal ta to piller selv om en har glemt en? Jeg trodde ikke det, men skal ikke protestere om det står så i pakningsvedlegget.

Ja, det er meningen. Man tar gårsdagens pille, og dagens.

Annonse

Skrevet

Ja, det er meningen. Man tar gårsdagens pille, og dagens.

Ok, jeg gir meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...