Gjest Stellina Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Jeg skulle begynt på nytt brett med p-piller idag, men glemte det visst helt ut, nå er det litt vel sent å få tak i .... jeg lurer på, kan jeg begynne på p-pillene en annen dag denne uka da? Eller må jeg vente helt til jeg får mensen neste gang? blæh...alltid må d være no, hilsen oppgitt, 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Det er bare å begynne når som helst. Men les nøye på pakningsvedlegget, prevensjonen er ikke sikker før etter ca 8 dager (sjekk som sagt!). Bruk kondom den perioden, deretter er du trygg. 0 Siter
tiliti Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Hvilket merke? Såvidt jeg vet kan du begynne når du vil etter denne blødning hvis du bruker annen prevensjon den første uka, men med mange p-piller følger det hele skjemaer i pakningsvedlegget som forteller deg åssen du skal gjøre det. 0 Siter
Gjest I morgen? Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Det er bare å begynne når som helst. Men les nøye på pakningsvedlegget, prevensjonen er ikke sikker før etter ca 8 dager (sjekk som sagt!). Bruk kondom den perioden, deretter er du trygg. Jeg skulle begynne på mine i går men glemte det. Så derfor tok jeg 2 i dag! Det går helt fint :-) 0 Siter
cecily Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Jeg skulle begynne på mine i går men glemte det. Så derfor tok jeg 2 i dag! Det går helt fint :-) Er det meningen at en skal ta to piller selv om en har glemt en? Jeg trodde ikke det, men skal ikke protestere om det står så i pakningsvedlegget. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Er det meningen at en skal ta to piller selv om en har glemt en? Jeg trodde ikke det, men skal ikke protestere om det står så i pakningsvedlegget. Ja, det er meningen. Man tar gårsdagens pille, og dagens. 0 Siter
cecily Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Ja, det er meningen. Man tar gårsdagens pille, og dagens. Ok, jeg gir meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.