Gå til innhold

Dagbladet magasinet

Anbefalte innlegg

Gjest Big Mac
Skrevet

...inneholder så mye vås at man kan bli sprø.

Hva med en 4-siders reportasje om hvor utrolig vanskelig det er å være 29 år og frivillig barnløs i dagens samfunn?

Neste lørdag kan vi se fram imot reportasjen "Navlelo ødela vårt samliv", hvor tre 27-år gamle "kvinner" forteller åpenhjertig om traumene de pådro seg etter å ha levd sammen med en partner med navlelo.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har enda ikke rukket å lese hele Magasinet fra lørdag, men jeg leste en reportasje om gutter som solgte sex til menn. Den var ganske interessant lesning. Det andre du skriver om har jeg ikke sett enda. Syns Magasinet stort sett er ganske bra jeg!

Skrevet

Jeg liker Magasinet, jeg. Dvs. jeg leser det på søndager (den dagen jeg kjøper Dagbladet).

Mannen min syns Magasinet er kjedelig og at det står lite eller ingenting interessant der. Men jeg pleier å lese en del av det som står der.

Gjest Big Mac
Skrevet

Jeg har enda ikke rukket å lese hele Magasinet fra lørdag, men jeg leste en reportasje om gutter som solgte sex til menn. Den var ganske interessant lesning. Det andre du skriver om har jeg ikke sett enda. Syns Magasinet stort sett er ganske bra jeg!

Den var sikkert bra. (Jeg leste den ikke, men det så ut som om det var pekt på hvordan internett brukes som formidlingskanal, og det er noe foreldre sikkert har godt av å lese.)

Men i bilaget dagen etterpå hadde de en reportasje om hvor spennende liv "skyggen" fra stavangerranet hadde levd. Dette er en mann som burde fått skrapt av tarmtottene en for en med en sløv smørekniv uten bedøvelse, og Dagbladet satser på å lage en helt ut av han.

Gjest Tristelin@
Skrevet

Jeg lar bare være å lese de artiklene ikke JEG er interessert i! Jeg regner da ikke med at Magasinet er spesialtilpasset min smak. Det er mye artig der synes jeg. Det er mest tiden som gjør at jeg ikke leser alt.

Gjest fast leser
Skrevet

Jeg liker det at det er så forskjellige typer artikler.

De får også ting jeg aldri ville lest om ellers, til å bli interessant og gjør det til en god leseropplevelse.

Selv om mange tema kunne vært utelatt for min del, men det er jo så mange som leser magasinet at de kan ikke tilfredstille alle til enhver tid.

Annonse

Skrevet

Enig. Magasinet har noen fine reportasjer, men mye av stoffet føyer seg inn i rekken av tomt ukebladskvalder.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg koser meg med magasinet jeg da. Men så koser jeg med med det Det nye og slikt også;)

Skrevet

Synes igrunn mye smalt kan være interessant, bare det er skrivi om på en god og innsiktsfull måte. Det du nevner kan da sikkert være greit? Det handler jo om å få ulike perspektiver.

Nrk er et godt eksempel. Det er masse smale program der som er ganske interessante når en først setter seg ned.

Gjest malun
Skrevet

Jeg koser meg med magasinet jeg da. Men så koser jeg med med det Det nye og slikt også;)

Samme her. Alt til sin tid! ;o)

Gjest Big Mac
Skrevet

Synes igrunn mye smalt kan være interessant, bare det er skrivi om på en god og innsiktsfull måte. Det du nevner kan da sikkert være greit? Det handler jo om å få ulike perspektiver.

Nrk er et godt eksempel. Det er masse smale program der som er ganske interessante når en først setter seg ned.

Jeg har heller ikke noe imot smale artikler, men dette er da en ikke-sak av dimensjoner, og så til de grader navlebeskuende.

F.eks må mobbing av skoda-eiere være et mye mer utbredt og alvorlig problem enn dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...