Gå til innhold

data virus.

Anbefalte innlegg

Gjest virus idioten.
Skrevet

jeg har skjønt at det her inne på dol er endel data glupe sjeler. jeg er ikke flink. jeg har antavirus program, som regelmessig blir oppdatert. jeg ÅPNER ALDRI mailer fra ukjente adresser. enkelte dager hagler det inn med mailer som antivirus programme sier : det er funnet en infeksjon i denne e- postmeldingen eller symantec e- post - proxy har slettet følgende e-post melding.alle disse sletter jeg strax. jeg ser at på noen er "overskriften" : Her is the file eller Your document is attached eller Pleace read the attached file. I dag slettet jeg 35 mailer. er det vanlig at det hagler inn slikt. Gjør jeg noe feil? Håper noen data glupe kan forklare meg litt om dette.

Skrevet

Det er nok noen som har deg i adresseboken som er virusinfisert. Det er dessverre ikke noe du kan gjøre for å hindre at mailene kommer, annet enn å skifte mailadresse (men det varer nok ikke så lenge før du får virusmailer til den nye heller).

Skrevet
  citoyen skrev (På 31.5.2004 den 9.08):

Det er nok noen som har deg i adresseboken som er virusinfisert. Det er dessverre ikke noe du kan gjøre for å hindre at mailene kommer, annet enn å skifte mailadresse (men det varer nok ikke så lenge før du får virusmailer til den nye heller).

Det hagler inn her også. Har du noen forklaring på hvorfor Norton plutselig har sluttet å avskjære virusmailene? Den har gjort en god jobb hittil. Oppdatert og virusprotecion/scanning er på.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet
  nick skrev (På 31.5.2004 den 11.37):

Det hagler inn her også. Har du noen forklaring på hvorfor Norton plutselig har sluttet å avskjære virusmailene? Den har gjort en god jobb hittil. Oppdatert og virusprotecion/scanning er på.

Jeg har, jeg har!!!

Visste du ikke at det nå har kommet et virus som går direkte på Northon?

det kom for noen uker siden og er nå på vei til å spre seg:(

Det jeg fikk i råd av en meget liten datanerd(søskenbarn) var å ta bort norhon, laste ned E Trust... (windows sidene) også ta det bort, forså å tette hullen i Northon...

Dette funket her!

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet
  Menst jeg venter på sommeren skrev (På 31.5.2004 den 12.21):

Jeg har, jeg har!!!

Det jeg fikk i råd av en meget liten datanerd(søskenbarn) var å ta bort norhon, laste ned E Trust... (windows sidene) også ta det bort, forså å tette hullen i Northon...

Dette funket her!

Jeg leser nesten alle mailer på server.

Skrevet
  Menst jeg venter på sommeren skrev (På 31.5.2004 den 12.21):

Jeg har, jeg har!!!

Dette funket her!

Ok, takk, men jeg tror jeg venter litt. Dersom dette kom for noen uker siden, så må da Symantec være klar over problemet? En fix er sikkert på vei. Det underlige er at jeg aldri har åpnet en mail med vedlegg uten å ha vært 100% sikker på hva det er. Hvordan er jeg blitt infisert?

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet
  nick skrev (På 31.5.2004 den 16.47):

Ok, takk, men jeg tror jeg venter litt. Dersom dette kom for noen uker siden, så må da Symantec være klar over problemet? En fix er sikkert på vei. Det underlige er at jeg aldri har åpnet en mail med vedlegg uten å ha vært 100% sikker på hva det er. Hvordan er jeg blitt infisert?

Kansje gjennom å ha northon, tror det var det søskenbarnet mitt sa...

Skrevet
  Menst jeg venter på sommeren skrev (På 31.5.2004 den 16.54):

Kansje gjennom å ha northon, tror det var det søskenbarnet mitt sa...

Det må være et virus som angriper Norton, men Norton i seg selv lager ingen virus. Hvor det kommer fra er et mysterium.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...