Gå til innhold

Ny oppdatering!:)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Fortsetter å legge ut siden når oppdatert, jeg.. Håper dere gidder å lese nå også!

Jeg haringenting denne gangen(grepet av sommerlig latskap), men legg merke til røykelovsinnlegget på forsiden! Det var nydelig, synes jeg..

http://smalsak.com

takk for oppmerksomheten! :-)

Skrevet

Og det tør du etter slettinga forrige gang?

;)

laguna1365380434
Skrevet

;)

Ble ikke slettet det vel? Gjorde det?:-o

Jeg så noen var og sladret til webbis, men innlegget sto nå sist jeg sjekket.. Hmm, dette må undersøkes..

:-)

laguna1365380434
Skrevet

;)

Jaggu var den ikke slettet nå.. Why? Det er jo ingen som tjener penger eller noe.

Kanskje noen sa stygge ting i tråden, som jeg ikke rakk å lese..Hmmm. Men den var pyntelig sist jeg fikk svar på den, hvertfall. Mystisk.

Skrevet

Jeg så noen var og sladret til webbis, men innlegget sto nå sist jeg sjekket.. Hmm, dette må undersøkes..

Ja jeg er ikke sikker jeg. Jeg fikk bare med meg en tråd som handlet om reklamen din.

laguna1365380434
Skrevet

Ja jeg er ikke sikker jeg. Jeg fikk bare med meg en tråd som handlet om reklamen din.

Den VAR slettet, jeg søkte den opp:-o

Jeg har lagt inn inlegg hos webmaster og spurt om hvorfor det.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Det var noen som kikka til webbis om at du hadde lagt ut link... sikkert uten å lese innholdet (som er bra, laguna) og trodde du reklamerte for et eller annet! Tror det var det... etter det jeg fikk med meg:)

Skrevet

Bra det der ja :-) Så gjenstår det å se om linken din får stå.

Det var vondt å lese - jeg har fått en sti på øyet. Uff, for noe herk.

Uansett, jeg kommer ikke til å gå ut noe mer, ikke at jeg har vært noe særlig ute de siste årene heller, men neimen om jeg gidder å bruke en masse penger på en god middag, med tilbehør - for så å måtte gå ut å stå der å henge med røyken, som en annen gjøk.

En pils, eller kaffe på brygga kan gå an i sommervarmen - der kan man heldigvis få tatt seg en blås enda.

laguna1365380434
Skrevet

Det var noen som kikka til webbis om at du hadde lagt ut link... sikkert uten å lese innholdet (som er bra, laguna) og trodde du reklamerte for et eller annet! Tror det var det... etter det jeg fikk med meg:)

Takk:)

Skjønner bare ikke helt hvorfor webbis gadd å slette( for det er blitt gjort,jeg søkte det opp) hmmm, vet ikke hva slags regler som brytes, kommersiellt er det jo i hvettfall ikke!:-)

laguna1365380434
Skrevet

Bra det der ja :-) Så gjenstår det å se om linken din får stå.

Det var vondt å lese - jeg har fått en sti på øyet. Uff, for noe herk.

Uansett, jeg kommer ikke til å gå ut noe mer, ikke at jeg har vært noe særlig ute de siste årene heller, men neimen om jeg gidder å bruke en masse penger på en god middag, med tilbehør - for så å måtte gå ut å stå der å henge med røyken, som en annen gjøk.

En pils, eller kaffe på brygga kan gå an i sommervarmen - der kan man heldigvis få tatt seg en blås enda.

Takk! :-) Blir spennende det jeg skjønner ikke helt hva slags regler jeg evt, bryter jeg altså.

Huff, jeg synes røykelovsinnføringen blir litt sur jeg..:-/ Liker godt å ta meg en tur ut. Vi skal i kveld da, synes liksom vi må ta den siste innendørs barsigaretten før alt er over.

Greit nok nå foressten med uteserveringer og sol, men jeg tror ikke det blir det samme å gå på byen i januar lenger..:-o

Skrevet

Takk! :-) Blir spennende det jeg skjønner ikke helt hva slags regler jeg evt, bryter jeg altså.

Huff, jeg synes røykelovsinnføringen blir litt sur jeg..:-/ Liker godt å ta meg en tur ut. Vi skal i kveld da, synes liksom vi må ta den siste innendørs barsigaretten før alt er over.

Greit nok nå foressten med uteserveringer og sol, men jeg tror ikke det blir det samme å gå på byen i januar lenger..:-o

"Takk! :-) Blir spennende det jeg skjønner ikke helt hva slags regler jeg evt, bryter jeg altså."

Skjønner ikke jeg heller, og med tanke på alt annet av linker som blir lagt ut her....

Du får kose deg i kveld da - med den siste pinnen innendørs.

Tror det blir mye bråk og tull, iallefall i begynnelsen. Tenk deg de som i utgangspunktet er kranglefanter - når de da insisterer på å røyke, etter en viss mengde innabords. For DET bla. er jeg sikker på kommer til å skje.

laguna1365380434
Skrevet

"Takk! :-) Blir spennende det jeg skjønner ikke helt hva slags regler jeg evt, bryter jeg altså."

Skjønner ikke jeg heller, og med tanke på alt annet av linker som blir lagt ut her....

Du får kose deg i kveld da - med den siste pinnen innendørs.

Tror det blir mye bråk og tull, iallefall i begynnelsen. Tenk deg de som i utgangspunktet er kranglefanter - når de da insisterer på å røyke, etter en viss mengde innabords. For DET bla. er jeg sikker på kommer til å skje.

Takk; vi skal nok kose oss! Lurer på om røykepolisen kommer midnatt presis jeg? :-o

Spennende! Jeg tror også det kan bli en del bråk.. Og hvem skal egentlig ordene opp? Politiet(!) eller de baransatte(som om ikke de har nok å gjøre fra før..)

Uansett, tror tråden min her blir av kort varighet, jeg "snakket" akkurat med webmaster, og han var i mot.. Jeg er fortsatt litt usikker på av hvilke årsaker, men han hevder det er "reklame"

Etter min mening er det mye som kan regnes som reklame hvis dette gjør. Ingen tjener spenn! Jeg er litt mystifisert;) Folk legger jo ut til hjemmesider, aviser og alt mellom himmel og jord. Men dette alene er reklame...Hmmm!

laguna1365380434
Skrevet

Røykelovinnlegget var bra ja :)

Det skal jeg bringe videre!:-) Tusen takk! (på vegne av skribent..;))

Gjest Rusle
Skrevet

Det hele blir en vane, laguna ;-)

Om mange år har du vendt deg til å stå ute i snøstormen.

laguna1365380434
Skrevet

Det hele blir en vane, laguna ;-)

Om mange år har du vendt deg til å stå ute i snøstormen.

Næh,da vil jeg vil heller være inne og surmule..;)

Hvis jeg hører noen "feire" i kveld er jeg redd pasifisten i meg må kapitulere og at jeg tyr til stump vold.;)

Skrevet

Hvis jeg hører noen "feire" i kveld er jeg redd pasifisten i meg må kapitulere og at jeg tyr til stump vold.;)

Hehe! :o)

Skrevet

*Ehhhhmmm: kremt*

Jeg feirer.

Slå meg om du tør.

laguna1365380434
Skrevet

*Ehhhhmmm: kremt*

Jeg feirer.

Slå meg om du tør.

Hm.. Du er litt langt unna her, men jeg prøver å konsentreret meg om å sende deg det onde øyet..;)

Og tro du meg, det er ondt nå..;)

Faen, ikke nok med at dennne facistloven trår i kraft NUH, men jeg er blakk(idiot-kompis som ikke leverte lånepenger når han LOVTE) så jeg fikk ikke tatt en siste røykfyllt utedag i dag som planlagt heller..:(

Og ironisk nok er jeg pokker meg snart tom for røyk! Grrr!

Skrevet

Hm.. Du er litt langt unna her, men jeg prøver å konsentreret meg om å sende deg det onde øyet..;)

Og tro du meg, det er ondt nå..;)

Faen, ikke nok med at dennne facistloven trår i kraft NUH, men jeg er blakk(idiot-kompis som ikke leverte lånepenger når han LOVTE) så jeg fikk ikke tatt en siste røykfyllt utedag i dag som planlagt heller..:(

Og ironisk nok er jeg pokker meg snart tom for røyk! Grrr!

Tross Det Onde Øyet har jeg sovet fortreffelig i natt.

Ha en utmerket 1.juni.

*erte,erte*

Ok, jeg kan forstå deg _litt_, men egentlig så tar jeg imot røykeloven med åpne armer, ikke-røyker som jeg er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...